Wij zoeken logies in Rovinj

Discussie in 'Kroatië' gestart door Chantaal, 3 aug 2016.

?

Logies in Rovinj

1. goede logies in Rovinj

0 stem(men)
    0,0%
  2. betrouwbaar logies in Rovinj

1 stem(men)
    100,0%
  1. Chantaal

Chantaal New Member

Lid geworden:
    1 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag forumleden, wij willen volgend jaar de eerste 2 weken van september naar Kroatië gaan. Het is de eerste keer dat we Kroatië zullen bezoeken. Na Spanje en Italië willen we eens dit mooi land beter leren kennen. We wonen in België, en zouden graag eerst 2 nachten aan de meren van Plitvice verblijven op hotel.
    Dan willen we met de auto afzakken naar Istrië, en onze keuze is op Rovinj gevallen. We zien zoveel accommodatie, dat het moeilijk kiezen is. We willen liefst een vakantie dicht bij het water, geen hotel, maar een flatje of wie weet, een huisje. We zijn maar met zijn tweetjes, megagroot moet het dus niet zijn.
    Wie heeft een tip voor ons ? Alvast bedankt :)
    groetjes, Chantal

2. Croatia4me

Croatia4me New Member

Lid geworden:
    30 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Chantaal,
    Ik dacht dat het een oude post was, maar ik zie dat je van plan bent om dit jaar 2017 naar Kroatië te reizen. De meren van Plitvice zijn inderdaad prachtig om te bezoeken en in september is het er ook minder druk dan in het hoogseizoen (we hebben er geslapen bij pension 'mrzlin grad' wat we echt een bijzondere plek vonden, de eigenaren zijn jagers, dus daar moet je geen afkeer van hebben, ze zijn juist heel nauw verbonden met de natuur en de omgeving en heel gastvrij.
    In Istrië is er heel veel keuze qua overnachtingsplaatsen. Als je beschikt over een auto hoef je niet perse in Rovinj te zitten net buiten de bekende toeristenplaatsen vind je vaak goedkoper en dichter bij de kust wat moois. Het is altijd even zoeken op airbnb of booking, maar aanvinken van de juiste criteria valt er al heel wat weg.
    Istrië is een perfecte bestemming er is heel veel te doen en te bekijken de toeristen website van Istrië heeft veel info http://www.istra.hr/en/about-istra
    Ik woon nu zelf een paar jaar in Kroatië en ben gek op het land er is zoveel te zien en te doen dat er voor iedereen wel wat is. Ik heb daarom een website gemaakt met info over Kroatië, ik heb ook een bladzijde met daarop ideeën voor als je een aantal dagen in Istrië bent, misschien heb je er wat aan http://croatia4me.com/nl/yourtheme/5-days-istria/

Heel veel plezier met het plannen van je vakantie, en een heel fijne vakantie gewenst!

Deel Deze Pagina