Wie helpt mij de meest geschikte plek op Phi Phi te vinden?

Discussie in 'Thailand' gestart door mirannie, 11 aug 2013.

1. mirannie

mirannie New Member

Lid geworden:
    31 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels zit mijn eerste reis naar Thailand erop. Het is me zeer goed bevallen!! En ben dus eigenlijk al weer rustig aan begonnen met het plannen van mijn volgende reis naar Thailand. Deze keer wil ik sowieso naar Koh Phi Phi. Vorig jaar heb ik de nodige goede info hier op het forum gekregen en dus nu de vraag aan jullie:
    Naar welk strand kan ik het beste gaan als ik een super mooi strand wil, maar niet geheel afgelegen/uitgestorven?
    Ik heb natuurlijk al wat gegoogled, maar echt duidelijk wordt het voor mij nog helemaal niet.

Alvast bedankt voor het meedenken!!

2. Guest1559

Guest1559 New Member

Lid geworden:
    13 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening: Op Phi Phi heb je niet echt heel mooie strande, wel heel gezellige. En het is 1 van de 2: gezellig of uitgestorven.

3. mirannie

mirannie New Member

Lid geworden:
    31 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar wat is dan het gezelligst?

4. Guest1559

Guest1559 New Member

Lid geworden:
    13 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    TonSai is de plaats met de barretjes, restaurants, etc.

5. www.Thaigoods.nl

www.Thaigoods.nl New Member

Lid geworden:
    30 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Koh phangan, koh tao of phuket heeft mooie stranden. Wat ik heb gelezen is phi phi een beetje verpest door de massa's mensen die er komen. Maar ik kan het verkeerd hebben, ben er maar 1 keer geweest voor de tsunami. Vond het wel prachtig maar dat kun je misschien ook ervaren door het als een dagtocht te bezoeken.

6. veerlevanhaecke611@hotmail.com

Lid geworden:
    12 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de Tsunami volledig veranderd. hééééééééééééél veel dagjesmensen, overal rommel, alles zeer duur,...maar het heeft wel iets voor eventjes ( voor een dagje of 2)

7. edje.j

edje.j New Member

Lid geworden:
    27 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de adviezen hier, ik ga binnenkort ook naar Thailand en dan ga ik zeker proberen deze plekken te bezoeken!

8. anjawoltering@zonnet.nl

Lid geworden:
    27 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn vorig jaar geweest en hebben bij agoda toen wij al in thailand waren Green Vieuw Village Resort geboekt, was helemaal prima! Onderkomen met airco voorniet te veel geld.

Groet Anja

9. anjawoltering@zonnet.nl

Lid geworden:
    27 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Oo, dit is het verkeerde adres, dat was het huisje op Khao Sok National park!

Voor Koh Phi Phi hebben wij gelogeerd in de huisjes van Dee Dee Beach house voor 1000 Thab per nacht.
    Ligt aan het einde van het populaire strand.
    Je hoort wel de 'herrie' van het uitgaans leven, maar daar ontkom je op heel Khao Phi Phi niet aan!
    Twee nachtjes, max. drie is dan ook het matje!
    Ennuh oordoppen doen wonderen!

10. Guest1559

Guest1559 New Member

Lid geworden:
    13 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoopr, als je naar hotels als Andaman Legacy kijkt en de hotels die nog verder liggen. Nog steeds in 10 minuten naar het centrum, maar wel rustig.

11. mirannie

mirannie New Member

Lid geworden:
    31 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, leuk om mijn eigen topic weer tegen te komen. TonSai it is!! Wordt waarschijnlijk meivakantie 2015. Dit jaar zat het er even niet in helaas.

Deel Deze Pagina