werken in mallorca

Discussie in 'Mallorca' gestart door Riccarda, 3 mei 2007.

1. blowjop

blowjop New Member

Lid geworden:
    2 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vlotte jongens, 22 en 24 willen deze zomer vanaf april werken in Mallorca.... tips??
    alvast bedankt. 0623580664.

2. gerrit straus

gerrit straus New Member

Lid geworden:
    12 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij helpen met werk en wonen op mallorca strausgerrit2hotmail.com

3. gerrit straus

gerrit straus New Member

Lid geworden:
    12 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil werken in mallorca wat maak niet uit wil voor goed naar mallorca groet

4. annnnedv

annnnedv New Member

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    He allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een baantje om te gaan werken in mallorca, Wil graag een heel jaar werken en ik weet dat het vooral op toeristen is gericht maar weet er misschien iemand waar je gewoon een heel jaar kunt werken of misschien stage lopen in een hotel of zo. Via http://www.vakantiemallorca.nl/ is uiteindelijk mijn keuze gevallen voor Mallorca, twijfelde tussen dit of Tenerife.

Ik hoop dat iemand mij tips uit ervaring kan geven,

groetjes Annemarie

5. leenti123@hotmail.com

Lid geworden:
    8 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook heel graag voor een jaar gaan werken in mallorca, ik ben net terug van vakantie in el arenal.
    Maar ik weet totaal niet hoe ik iets moet vinden.
    als er mij iemand kan helpen :)

6. gerrit straus

gerrit straus New Member

Lid geworden:
    12 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    gerrit hier wie kan mij helpen wil graag werken in mallorca spanje voor helle lang tijd beschikbaar mijn nr is 0644335936 wil alle werk zaam heden doen.

7. xcarine

xcarine New Member

Lid geworden:
    3 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Gerrit, ik las op een ander forum http://www.mallorca.nl/forum/zomerbaan-op-mallorca-t5.html ook iets over het vinden van werk op Mallorca, misschien heb je daar iets aan?

8. hansoos

hansoos New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal , ik (Hans)zoek ook werk op Mallorca , ik ben barkeeper, gastheer /entertainer. Ik werk opditmoment alszodanig en voornaamlijk duitsers. ook direct beschikbaar

9. j-dk

j-dk New Member

Lid geworden:
    22 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    beste maarten,
    ik ben joey de kruijf ben pas 17jaar
    ben nu bezig met commercieele mederwerker ga dus richtin de handel.
    ik zie me eigen later het liefst in spanje werken maar de vraag is zou je vanuit nederland een opleiding kunnen volgen en dat in spanje uitvoeren of kan je alleen maar in het buiteland werken als je toerisme,hotel of kok school hebt gedaan. als je tijd hebt hoop ik graag dat mijn vragen kunnen beantwoord worden :)
    groeten joey

j-dk@live.nl

10. meisjee_lief

meisjee_lief New Member

Lid geworden:
    29 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi..

Ik zit nu eigenlijk als au pair op mallorca, maar omdat het best moeilijk is om elke keer in je eentje de straat op te gaan (zo saai) wou ik eigenlijk weten of er bijv wat Gezellige nederlandse zijn hierzo.. kunnen we een keer uit, wat drinken enz.. en samen spaans leren, of als je het al kan, mij nog beter spaans leren.

xxx
    meisjee_lief@hotmail.com

11. chantal.wiering

chantal.wiering New Member

Lid geworden:
    14 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik ben opzoek naar werk in de periode van juni/juli/augustus 2011.
    En dan zou ik graag in Alcudia willen werken, ik hoop dat ik hier iets kan vinden, iemand die iets weet of me kan helpen.

Groetjes, Chantal

12. michelle

michelle New Member

Lid geworden:
    25 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wat leuk aupair in mallorca! is het leuk? ik kom over een maand naar mallorca.. waar zit je in mallorca?

13. laura berkers

laura berkers New Member

Lid geworden:
    4 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Maarten, Ik zie dat iedereen zo'n beetje info aan jou vraagt dus doe ik dat ook maar..
    Is het ook mogelijk om in de zomer van mei t/m augustus in mallorca te werken met als functie promotie? Dus o.a. flyeren, mensen werven en dergelijk heden. Ik hoor het graag van je
    laura_berkers@hotmail.com

14. jeroen_kolster

jeroen_kolster New Member

Lid geworden:
    3 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, luister niet naar Cor Verhees, hij is een crimineel en draagt Uggs.

15. info@palmademallorca.nl

Lid geworden:
    16 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf nu voor de Mallorcafans is Mallorca op te volgen op Facebook. http://www.facebook.com/MallorcaExpert

Veel plezier!

16. seafun-adventures

seafun-adventures New Member

Lid geworden:
    20 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    De kaarten voorverkoop voor Pacha, El Divino, Titos, Abraxas, MTV Beach House en Teeser, zoals ook voor de grootste boot partys van het eiland – van het hele eiland!

Dit jaar komen er nog meer toeristen naar Mallorca, daardoor heben we nog meer kaarten voorverkopers nodig, de Ticketeros. Wij hebben dus nog plaatsen vrij!!

Als je van mening bent in ons team te passen en de volgende vragen met „ja“ kan beantwoorden, dan schrijf ons een mail!

Ben je een team player?
    Wil je goed geld verdienen?
    Spreek je naast Nederlands ook nog andere talen vloeiend? (Duits is van voordeel!)?
    Kan je lang aan het strand werken?
    Heb je tenminste een maand de tijd?
    Kan je goed met mensen omgaan?
    Kan je andere mensen ergens van overtuigen?
    Zie je er leuk uit?
    Ben je niet op je mondje gevallen?

Nou, dan inpakken en wegwezen!

Wij zorgen voor je accomodatie! Samen met collega's wonen jullie in appartementen vlakbij het strand. De kosten liggen tussen 300 - € 350, - € per maand.

Er word elke dag uitbetaald! Dus niemand moet angst hebben zijn geld niet te krijgen! Wij zijn eerlijk en we verwachten dit ook van onze medewerkers!

Aanvragen in het Engels of Duits en uw CV graag met twee foto's naar:

seafun-adventures@hotmail.com

17. seafun-adventures

seafun-adventures New Member

Lid geworden:
    20 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    De kaarten voorverkoop voor Pacha, El Divino, Titos, Abraxas, MTV Beach House en Teeser, zoals ook voor de grootste boot partys van het eiland – van het hele eiland!

Dit jaar komen er nog meer toeristen naar Mallorca, daardoor heben we nog meer kaarten voorverkopers nodig, de Ticketeros. Wij hebben dus nog plaatsen vrij!!

Als je van mening bent in ons team te passen en de volgende vragen met „ja“ kan beantwoorden, dan schrijf ons een mail!

Ben je een team player?
    Wil je goed geld verdienen?
    Spreek je naast Nederlands ook nog andere talen vloeiend? (Duits is van voordeel!)?
    Kan je lang aan het strand werken?
    Heb je tenminste een maand de tijd?
    Kan je goed met mensen omgaan?
    Kan je andere mensen ergens van overtuigen?
    Zie je er leuk uit?
    Ben je niet op je mondje gevallen?

Nou, dan inpakken en wegwezen!

Wij zorgen voor je accomodatie! Samen met collega's wonen jullie in appartementen vlakbij het strand. De kosten liggen tussen 300 - € 350, - € per maand.

Er word elke dag uitbetaald! Dus niemand moet angst hebben zijn geld niet te krijgen! Wij zijn eerlijk en we verwachten dit ook van onze medewerkers!

Aanvragen in het Engels of Duits en uw CV graag met twee foto's naar:

seafun-adventures@hotmail.com

18. ClubNL

ClubNL New Member

Lid geworden:
    1 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 4 succesvolle zomers zijn we ook dit jaar weer op zoek naar proppers en barpersoneel voor de zomer van 2012!

Barmedewerkers:
    - Met relevante horeca ervaring. Wij zoeken horecatijgers die onder hoge druk kunnen presteren en deze zomer met ons willen knallen om er weer een top zomer van te maken.
    Verder moet je goed kunnen samenwerken in een groot team en op de hoogte zijn van alle bekende mixjes en shotjes, simpele cocktails is een pre. De snelheid van de barwerkzaamheden liggen zeer hoog dus je moet ervaring hebben met werken onder druk.

Proppers:
    - De proppers die we zoeken zijn leuke, spontane jongeren tussen de 18 en 26 jaar. Je dient een goed verzorgd uiterlijk en een vlotte babbel te hebben. Als propper stap je op onbekende mensen af die je eigenlijk direct voor je moet kunnen winnen.
    Het is een ontzettend leuke, interessante ervaring en is op een makkelijke manier je geld verdienen, daarnaast leer je veel mensen kennen in een korte tijd en ben je continue je sociale vaardigheden aan het verbeteren.
    Verder vragen wij een minimale beschikbaarheid van vijf weken.
    Denk jij jezelf te herkennen in dit profiel en zie jij jezelf al in ons jonge enthousiaste team werken mail dan naar clubnlmallorca@gmail.com. Je krijgt een sollicitatieformulier terug die je kunt invullen.

Team Club NL Mallorca

19. Edwin Stal

Edwin Stal New Member

Lid geworden:
    29 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek voor entertainment naar het bedrijf cosmo entertainment Mallorca. Horeca werk is via Marktplaats te vinden bij horeca gewoon Mallorca intypen, daar werft bijna iedereen.

20. jaspermooi

jaspermooi New Member

Lid geworden:
    8 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste geïnteresseerde,

Ik ben Jasper Mooi 22 jaar en studeer in Groningen,
    ik heb een pro actieve werkhouding en kan zowel goed in groepsverband als in teamverband werken.

Graag wil ik met de zomervakantie (5-7 t/m 5-9) aan het werk op Mallorca.

Ik ben eigenlijk overal wel voor in van horeca/promotiewerk tot administratief werk.

Ervaring :

Met promotiewerk doordat 2 jaar geleden als propper bij het SlamFM Cafe op Chersonissos (Kreta) heb gewerkt.

Met spaanse taal door vorig jaar een half jaar stage te lopen bij een architectenbureau in Castellon ( Spanje)

Verder volg ik mijn bachelor Bouwkunde en heb het nodige ervaring in de bouwwereld door in mijn vrije tijd te werken bij het aannemersbedrijf van mijn vader.

Wilt u meer over mij weten bekijk dan mijn Facebook pagina en zoek op Jasper Mooi.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jasper Mooi

Deel Deze Pagina