Welkom op het Provence forum

Discussie in 'Provence' gestart door Sander, 29 jun 2006.

1. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op het Provence forum. Sinds vandaag weer een nieuw onderdeel van Reisforum.nl

Het Provence forum is voor al uw vragen betreffende de Provence. Plaatsen, campings, natuur, cultuur, enz... Stel uw vraag en krijg een antwoord van een kenner!

2. Marjo van Lijssel

Marjo van Lijssel New Member

Lid geworden:
    2 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Provence liefhebbers,

Ik zou eigenlijk jullie aandacht willen vragen voor het volgende: op dit moment ben ik bezig met de voorbereidingen van een multi cultureel kookprogramma voor een lokale omroep in Brabant. Een aflevering zal helemaal in het teken staan van de Provence in Frankrijk. Een franse dame die woont in Brabant komt in onze kookstudio een typisch gerecht uit de Provence koken. Daarnast vertelt ze wat over de producten die je daar kunt krijgen, over de cultuur en over hoe geweldig mooi de provence eigenlijk is. Dit wil ik ondersteunen met beeldmateriaal. Ik heb al best wel veel mooie foto's van de provence, maar ik ben ook op zoek naar rechtenvrije bewegende beelden. Is er misschien iemand in Provence die wat mooie lavendelvelden, zonnebloemen, olijfbomen, wijngaarden, truffels of mooie authentieke marktjes op film heeft?
    Ik ben altijd bereikbaar op het volgende telefoonnummer: 06-51154991
    Alvast hartelijk bedankt
    Marjo van Lijssel, programmamaker D-TV Oss

3. L.Se

L.Se New Member

Lid geworden:
    25 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Kan er mij iemand een beoordeling geven van hotel du palais en hotel le p├ętune in Apt(Provence) geven?

4. beunie

beunie New Member

Lid geworden:
    17 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Leon alsjeblieft! Bestaan deze hotels wel ik kan er nergens wat info over vinden?

Deel Deze Pagina