Welkom op het Panama Forum

Discussie in 'Panama' gestart door Sander & Wouter, 24 okt 2006.

1. Playa Bluff lodge

Playa Bluff lodge New Member

Lid geworden:
    19 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die gene die interese hebben om te reizen in Panama. Het is zeer de moeite waard om een paar dagen Bocas del toro te bezoeken.
    De natuur is hier nog heel puur en de regenwouden eindigen hier aan het strand.
    Veel leuke plekken om te verblijven en veel dingen te zien. Hou je van regenwoud, stranden en het zien van dieren.
    Kijk ook even op onze site! www.playablufflodge.com

2. Thomas (24 jaar)

Thomas (24 jaar) New Member

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verblijf van februari tot juli in Panama voor een stage. Nu ben ik op zoek naar een iemand die het ook leuk zou vinden om diverse plekken te bezoeken in Panama.

3. Ron Siemons eigenaar siemonsrealestate.nl

Lid geworden:
    28 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je op zoek naar een mooi stuk grond aan het water kijk dan eens bij www.siemonsrealestate.nl
    of www.panamarealestate.nl U kunt bij ons grond kopen om een droomhuis op te bouwen, om er op te gaan ondernemen, of u kunt een bouwkavel kopen als belegging en deze in de toekomst met winst verkopen.
    Alle aangeboden grondstukken zijn vrij van hypotheken en beslagen en worden na aankoop notarieel op naam gezet en zijn uiteraard getiteld!

4. Annelieke

Annelieke New Member

Lid geworden:
    18 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan in januari 2 weken naar panama om ons leven daar te regelen, we verhuizen uiterlijk eind 2011 daar naartoe. nu zou ik graag in contact komen met nederlanders die daar wonen. kan iemand mij helpen? is er een nederlandse vereniging?

5. Thorwald @ The Balboa Inn

Lid geworden:
    6 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Annelieke,

Hier Thorwald Westmaas van de Balboa Inn.

Ik ziet hier ondertussen dik 5 jaar. Er is geen NLse vereniging in Panama. Wat zijn jullie plannen? Of beter, wat willen jullie in Panama gaan doen? Spreek je Spaans? Wat hebben jullie in NL gedaan?

Waarom weg uit NL?

6. magdalien

magdalien New Member

Lid geworden:
    15 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ouders,

Ik ben een 24 jaar en ben over 1 maand klaar met mijn master Sociologie. Voor nu werk ik als een part-time aupair bij een familie in Parijs. Vanaf september zou ik graag naar Panama willen komen om als au pair te werken.

Ik ben een vrolijke en zachtaardige meid, maar kan strict zijn als het nodig is. Ik heb ongeveer 5 jaar ervaring met oppassen en heb meerdere referenties. Ik spreek vloeiend Engels en Nederlands en ben nu Frans aan het leren. In Panama ben ik zeker bereid om Spaans te leren.

Voor meer informatie kunt u mijn mailen: magdalien@hotmail.com

Ik hoop snel van u te horen!

7. magdalien

magdalien New Member

Lid geworden:
    15 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ouders,

Ik ben een 24 jaar en ben over 1 maand klaar met mijn master Sociologie. Voor nu werk ik als een part-time aupair bij een familie in Parijs. Vanaf september zou ik graag naar Panama willen komen om als au pair te werken.

Ik ben een vrolijke en zachtaardige meid, maar kan strict zijn als het nodig is. Ik heb ongeveer 5 jaar ervaring met oppassen en heb meerdere referenties. Ik spreek vloeiend Engels en Nederlands en ben nu Frans aan het leren. In Panama ben ik zeker bereid om Spaans te leren.

Voor meer informatie kunt u mijn mailen: magdalien@hotmail.com

Ik hoop snel van u te horen!

8. Lisa Goossens

Lisa Goossens New Member

Lid geworden:
    15 feb 2013
    Leuk Bevonden:
    0

Ik ben in Panama voor een stage en ik ben redelijk goedkoop ergens verbleven en dat wilde ik graag met jullie delen, omdat het altijd handig is om goede locaties te delen.

Ik ben verbleven in de wijk El Cangrejo, dit is een erg leuke wijk, rustig en veilig en het heeft veel leuke barretjes, restaurantjes en makkelijke supermarkten. Ik ben verbleven in Panama Center Apartments, waar je ook een eigen keukentje hebt zodat je zelf kunt koken om het low-budget te houden. Ik heb toen geloof ik iets van $50 USD per nacht betaald, dus valt reuze mee! site van dat appartementen hotel is www.panamacenterapartments.com.

Enjoy your stay in Panama! Ik vind het super hier!

Deel Deze Pagina