Welkom op het Dubai forum

Discussie in 'Dubai' gestart door Sander & Wouter, 1 feb 2006.

1. Saffa

Saffa New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Geachte meneer, mevrouw,

Ik ben een tweede jaars communicatie student en zou graag volgend jaar,in februari stage in dubai willen lopen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ben te bereiken op saffaatje@hotmail.com

Alvast bedankt.

2. Rubin Bottenberg

Rubin Bottenberg New Member

Lid geworden:
    19 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Rubin Bottenberg en ben momenteel werkzoekend in de sector van DIRECTIECHAUFFEUR cq BEVEILIGING.
    Ik ben voor beide gediplomeerd en mijn voorkeur gaat uit naar Dubai. Het lijkt me een geweldige uitdaging en ben per direct beschikbaar. Mijn digitale portofolio met foto vindt u op : www.top-begeleiding.nl
    Wie kan mij helpen bij mijn zoektocht naar werk in het buitenland..?

3. andy_smetje

andy_smetje New Member

Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik laatst in Dubai was voor mijn werk, kon ik via het internet een teaser van noon bekijken.

Nu ben ik terug in belgie, en dat filmpje is weg.
    www.noontime.be

dit is geen horlogemerk?
    Begrijp er niets van.

4. gea_van_beek

gea_van_beek New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello everybody !

Ik heb Gea van Beek, 19 jaar oud.
    In Februari 2008 begin ik met mijn stage en het lijkt me heerlijk deze in Dubai te kunnen vervullen.

Ik studeer Tourism and Recreation Management en ben op zoek naar een stage in het hotelleven van Dubai.

Ik ben nogal vroeg met het zoeken van een stage, maar in september vertrek ik naar Schotland dus ik wil het graag voor Juli geregeld hebben (ivm vakantie).

Hopelijk kan iemand mij verder helpen! Alle hulp is welkom.

Groetjes Gea

gea_van_beek@hotmail.com

5. gea_van_beek

gea_van_beek New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik heb een 19jarige studente Tourism and Recreation Management (Engelstalig) aan Hogeschool Inholland.

vanaf half januari/begin februari 2009 ben ik op zoek naar de een stageplaats in een hotel in Dubai.

Ik heb voornamelijk geinteresseerd in een stage:
    * op HBO niveau
    * gefocust op events, marketing, public relations of human resources
    * uitdagen en leerzaam is.

Hopelijk kunt U mij verder helpen.
    Ik vertrek per september voor 3.5 maand naar Schotland vandaar dat ik het voor Juli 2008 (ivm vakanties) geregeld wil hebben.

Bedankt !
    Groetjes Gea

gea_van_beek@hotmail.com

6. stremes tony

stremes tony New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    halo
    ik ben kinesist, woon in belgie , zou graag werken in dubai, wie kan mij helpen
    tony stremes

7. miciethebest

miciethebest New Member

Lid geworden:
    26 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een stageplek in de kinderopvan in Dubai. Dit lijkt me namelijk onwijs leuk!
    Ik wil in Januarie 2009 stage gaan lopen. weet iemand een adres?

8. cihangul88

cihangul88 New Member

Lid geworden:
    10 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik ben een 2e jaars student International business and languages. Ik ga in september 2008 op stage in dubai, alleen heb moeite met het vinden van accomodatie voor 6 maanden. Ik google wat, maar het is echt moeilijk.
    Kunnen jullie me misschien helpen hierbij?

9. Ibrahim

Ibrahim New Member

Lid geworden:
    12 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beeld en geluid in nederland afgestudeerd plus ik had in mijn eigen land ook media paklarios afgestudeerd in verband voldaan famieliband ik ben op zoek naar werk in dubai, zult u me helpen

10. Aria

Aria New Member

Lid geworden:
    16 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben een studente van Avans Hogeschool Den Bosch (BO) en studeer International Business and languages, zit op de 2de jaar.
    We moeten dit jaar in September stage gaan lopen in een international bedrijf in het buitenland voor 6 maanden. MIjn voorkeur gaat voor Dubai, omdat het me een leuke en welvarende land lijkt. Kunt u me misschien helpen met het zoeken van een groot internationale bekende bedrijf.

Mijn email adres: Aria_99@hotmail.com

Met vriendelijk groet,

Aria Fahkry

11. info@vertigosonline.com

Lid geworden:
    13 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Nederlanders

Voor vragen over Dubai of Abu Dhabi
    of wilt u een onderneming starten of advies dan hoor wij dat graag.

mailen na:
    info@vertigosonline.com

Adres:

The United Emirate Business club
    Postbus 1500
    5602 BM Eindhoven

12. did

did New Member

Lid geworden:
    27 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil weten of het klopt dat je als je eenhotelkamer in dubai huurt je aan moet tonen of je getrouwd bent.
    sommige hotelsites geven dat aan is dit werkelijk zo er zijn toch zat mensen die naar dubai gaan en niet getrouwd zijn

13. Yoeri

Yoeri New Member

Lid geworden:
    9 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik studeer Aviation Engineering aan de Hogeschool van Amsterdam. Is het in dubai mogelijk dat je daar als buitenlander in de luchtvaart een stage kan vinden. Het zou een geweldige ervaring zijn. Heeft iemand er meer informatie over? en waar ik vacatures kan vinden?

14. robbinbeun@msn.com

robbinbeun@msn.com New Member

Lid geworden:
    9 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het bij Fly Emirates

15. Yoeri

Yoeri New Member

Lid geworden:
    9 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Heeft iemand daar al ervaring mee, of kent iemand die er ervaring mee heeft. zou graag wat meer horen?!

16. maria.eberg

maria.eberg New Member

Lid geworden:
    10 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    To whom it may concern, Selam Aleykum,

Let me introduce myself, my name is Maria Eberg and I work at GGD/ The Rotterdam Public Health Service and Environs as a Senior Management Assistance.

I do this work with a lot of joy but I am looking for a new challenge in my carriere. Why a carriere in Dubai, first of all my fiancee is living there and second I would like to experience new things in my carriere which do belong to a new start in my life, another chapter.

What am I looking for; I look for a job as a PA/ secretary or as a employee in the administration.

I am representable, hardworking , punctual, open minded, fast learning, coverd lady who knows how to use her communication skills. Willing to take a language course Arabic to up load my working field. I like to organise events, making appointments accurate, preparing the required pieces for the next day. Make sure that my Manager can go to his next appointment with the right papers and with a good feeling that everything is ok in the office.

For more information about me, please see my resume which is enclosed.

My motivation and reasons I would like to explane furhter during a small meeting so that we can have the change to know eachother a little bit more.

I am looking forward to hear some news of your company soon,

With kind regards,

Maria Eberg

17. Yassine

Yassine New Member

Lid geworden:
    13 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben een 18-jarige hbo-logistiek student. Volgend jaar (aug/sept 2009) moet ik stage lopen en zou dit graag in Dubai willen doen. Mijn voorkeur gaat uit naar de luchtvaartsector, maar is geen pré. Weet iemand wat de mogelijkheden zijn op gebied van logistieke stages in Dubai of eventueel een stageplaats heeft?

Mvg,

Yassine

18. ayla17_77

ayla17_77 New Member

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik studeer Management Economie en Recht aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Momenteel zit ik in de derde klas en wil graag per 1 februari stage lopen in dubai voor 5 maanden.
    Weet iemand misschien een bedrijf die stagaires aannemen?

Alvast bedankt!

Gr,
    Ayla

ayla17_77@hotmail.com

19. kim neirynck

kim neirynck New Member

Lid geworden:
    19 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een master studente economie, en in januari zal ik een marktonderzoek gaan uitvoeren in Dubai voor Vanas. Deze verkopen geautomatiseerde opbergkasten voor medicijnen. Nu moet ik zoveel mogelijk te weten komen over de gezondheidszorg in dubai, hoe de ziekenhuizen georganiseerd zijn enzo verder... kan iemand me daarbij helpen?

Alvast bedankt

20. krijn12

krijn12 New Member

Lid geworden:
    13 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Ik zit op moment in Dubai. Ik zou hier opgevangen worden door een kennis van ons maar deze schijnt geen tijd te hebben vboor mij. Ik verveel mij verschrikkelijk hier, zou anders zijn geweest als ik andere nederlands sprekende personen zou tegen komen.

Ik zit momenteel in een verschrikkelijk lelijk en goor hotel (Dreamland Hotel).

Ik zit hier nog tot 21 november, graag kom ik in contact met andere nederlanders. Ik heb hier een voorlopige gsm nummer aangeschaft (0501427137)

Ik hoop op een reactie...??!!

Deel Deze Pagina