Weer in februari

Discussie in 'Hurghada' gestart door Ren�!, 13 nov 2006.

1. Ren�!

Ren�! New Member

Lid geworden:
    13 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan me vertellen wat het weer in de maand februari in Hurghada? Is het an lekker warm?

2. egyptlover

egyptlover New Member

Lid geworden:
    5 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nou warm niet hoor!
    ben ook pas nog geweest,op zee echt koud(alé de wind)maar in de stad zelf niet hoor.
    momenteel is het 15graden in hurghada.
    xxx

3. m.westenberg

m.westenberg New Member

Lid geworden:
    10 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    kennissen van mij zijn met kerst geweest en het was bloedheet overdags, ze waren heel bruin en hadden een warme topweek gehad. Als je ook op de weer site kijkt zie je ook dat het nu ongeveer 19 graden is en licht bewolkt. Ik ga de 25ste en hou dagelijks bij hoe het weer is.Volgens iedereen koelt het wel heel snel af na 4 uur. Overdag warm! wanneer ga je?

4. a.tot

a.tot New Member

Lid geworden:
    10 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor mirella,wij gaan ook de 25e .ik zit ook iedere dag op internet naar het weer te kijken.De berichten zijn overal anders,ik hoop echt dat het warm genoeg is om op het strand te liggen!!!!!

5. chrids-van-zon

chrids-van-zon New Member

Lid geworden:
    10 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vertrek de 27e ik kijk regelmatig hier http://www.zoover.nl/egypte/egypte/hurghada/weer en zoals je hier ziet is het overdag toch lekker aangenaam en inderdaad na een uur of 4 gaat het afkoelen.

groetjes chris

6. jugendstil_779

jugendstil_779 New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    He hallo Chris, wij gaan ook de 27e weg en zijn ook constant aan het kijken naar het weer in Hurghada...zoals wij het nu zien is het dan 27 graden...daarvoor al zelfs 28 graden, zijn leuke vooruitzichten.
    Groetjes Manon & Crystel

7. chris-van-zon

chris-van-zon New Member

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is mij ook opgevallen nou heerlijk toch. Naar welk hotel gaan jullie? Wij gaan naar Grand Makadi in Makadi Bay dat ligt net buiten Hurghada

groetjes Chris

8. Crystel

Crystel New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Chris,

Manon en ik gaan naar giftun beach resort voor 8 dagen en vliegen de 27e om 14.25 met transavia. Hoe laat vliegen jullie? Zijn jullie al eens in egypte geweest?

Groetjes Manon & Crystel

9. chris-van-zon

chris-van-zon New Member

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan 's ochtends om 10:00 uur vliegen met ArkeFly. Dit word onze eerste keer dat we naar Egypte gaan maar hebben er wel onwijs veel zin in.

Groetjes Chris & Rianne

10. Crystel

Crystel New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben er ook onwijs veel zin in. De voorspellingen zijn nu al naar de 28 a 29 graden, kan niet beter! In ieder geval heel veel plezier en dat dit een onvergetelijke eerste vakantie in Egypte mag worden!

Groetjes Manon & Crystel

11. fam.hovis

fam.hovis New Member

Lid geworden:
    22 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan 13 maart 2008 10 dagen naar Hurghada wie is er een keer in maart geweest hoe is het weer kan je gewoon zwemmen in zwembad en ook in de zee.

groetjes marga

Deel Deze Pagina