Website met nuttige informatie over Aqaba

Discussie in 'Jordanië' gestart door mvh@aqaba.be, 2 sep 2008.

1. mvh@aqaba.be

mvh@aqaba.be New Member

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik regelmatig terug te vinden ben in Aqaba, Jordania heb ik er een website over gemaakt: http://www.aqaba.be

Deze post is niet bedoeld als spam, maar om jullie mening te weten te komen over de site. Zowel opmerkingen over het uitzicht als de inhoud zijn meer dan welkom.

Zijn er zaken die ik vergeten ben of waarvan jullie denken dat ze aan bod moeten komen?

Alle eerlijke feedback wordt van harte geapprecieerd!

Mark

2. Ilonatimmers

Ilonatimmers New Member

Lid geworden:
    27 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke en nuttige site!

Persoonlijk zou ik het prettig vinden om iets meer detail info te krijgen. Bij excursies denk ik dan aan hoe daar te komen (georganiseerd of op eigen initiatief)..

Waar kunnen we specifiekere info krijgen over openbaar vervoer vanuit vliegveld Aqaba? Wij zoeken nog een betaalbare manier om bij ons hotel in Aqaba (tala bay) te komen. Aankomt in de middag.

3. Discover Jordan

Discover Jordan New Member

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!

4. Discover Jordan

Discover Jordan New Member

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!

Deel Deze Pagina