Wat vragen

Discussie in 'Isla Margarita' gestart door esthervdlaar, 9 apr 2009.

1. esthervdlaar

esthervdlaar New Member

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik zit zelf ook te denken om wellicht in juni die kant op te vertrekken.
    Heeft iemand tips wanneer het het goedkoopste is om te gaan? En ben je goedkoper uit als je via een website als www.vakantievenezuela.nl boekt, of kun je het beste bij een reisbureau in een stad zo'n reis boeken..
    De foto's die ik allemaal zie zijn echt adembenemend mooi.. Ik zie alleen heir en daar op internet wat spook verhalen over dat het op sommige plaatsen niet helemaal veilig is..
    Als iemand iemand tips heeft..

2. fritz wunderlich

fritz wunderlich New Member

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Essie,
    Zelf heb ik ook een aantal malen op het punt gestaan om eens naar Isla Margarita te gaan maar de reacties van vrienden/bekenden enz. zijn zeer divers. Of:"het is totaal niets" óf: "het is er super". Voor de 1e maal zou ik kiezen om b.v. met Holland International te gaan - plaatselijke excursies in het land zelf.
    Tot nu toe is het er nog niet van gekomen dus: laat eens weten of het bevallen is, als je mocht gaan.
    P.S. Ik heb wel enkele malen de Dominicaanse Republiek bezocht en dát is in één woord: geweldig !!!! Groetjes, Fritz.
    (Kijk eens op dat forum)

Deel Deze Pagina