wat te doen/bezichtigen

Discussie in 'Side' gestart door Gladys, 22 apr 2008.

1. Gladys

Gladys New Member

Lid geworden:
    11 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal...

Heeft iemand misschient tips voor mij wat leuk is om te doen dan wel te bezichtigen in Side. We gaan er in september 2008 heen.

Alvast bedankt.

2. snooper_pooper

snooper_pooper New Member

Lid geworden:
    16 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ga je dan precies heen? Hotel Can Garden??

Mvrgr

THierry

3. Gladys

Gladys New Member

Lid geworden:
    11 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nee.. Silence beach.
    Maar wat kan je in en rond side allemaal doen en bezichigen..?

4. muisje_116@hotmail.com

Lid geworden:
    28 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ben daar ook wel nieuwsgierig naar wij gaan zaterdag as heen naaar hotel dosi

5. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

mijn naam is Fran├žois en ik kom uit Belgie(Antwerpen)ik heb reeds enkele malen in de buurt van Side op hotel geweest ook Silence Beach.Ik kan jullie alleen vertellen dat buiten de hotels niet veel te beleven valt.Alleen het plaatsje Side is erg leuk en gezellig vertoeven.En Antalya is ook de moeite.Voor de rest heb je ook vele historiche
    plaatsen.Voor discoteken en bars is deze kant vrij rustig en ben je meer op de hotels aangewezen.

6. p-msn

p-msn New Member

Lid geworden:
    24 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    een tip voor restaurant net iets buiten de stad side is alremu, gelegen aan het strand. gezellig,goed eten, vriendelijk personeel. ook leuk is om te gaan raften. er zijn vele bedrijfjes in en rond side die dit aanbieden. maar er zijn ook veel andere uitstapjes als een boodtrip, jeepsafari, quadsafari, manavgat( zover ik weet naar een markt&waterval) etc.

7. kristin18

kristin18 New Member

Lid geworden:
    29 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hio

kan iemand ons helpen ik ga met mn vriend in september 2008 na side na hotel sultan of side weten jullie misschien wat we er allemaal kunnen doen in side

groetjes kristin

8. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    kristin,

side is een leuk gezellig plaatsje om eens door te wandelen(winkelstraat)en leuke restaurantjes die aan de zee gelegen zijn.
    Er is ook een historische site te bezichtigen.
    Echtwaar een romantische plaats zeker bij mooi weer.Je kan er gaan varen(maar heb ik geen ervaring mee)disco's ga je daar niet aantreffen(dat zal in je hotel zijn).Eigenlijk het mooiste plaatsje in de omgeving.
    groetjes,
    Francisco

Deel Deze Pagina