Waar of niet waar?

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door j.h1, 5 jul 2011.

1. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

Hier even een updatje.
    Kreeg gister een sms van haar waarin ze vertelde dat ze ging verhuizen en wat kleine problemen had. ( geloof hier niets van )
    Ik denk nou dan zal binnenkort wel plan c komen.
    Krijg ik net een sms waarin ze mij vraagd of ik 60 dollar voor haar heb.
    Ze heeft voor de verhuizing 360 dollar nodig
    en 300 dollar had ze zelf al. ( geloof ik ook niet want ze heeft geen geld )
    Francisco schreef hier op het forum dat hij daar niemand vertrouwd, daar ga ik hem volkomen gelijk in geven.
    Ze verzint het waar je bij staat.
    Nog steeds geen geld gegeven en dit ga ik ook niet doen.
    Dit zeuren stopt nu al niet, laat staan als ik geld overmaak dan kom ik er nooit meer vanaf waarschijnlijk.
    Heb de raad van el gringo maar opgevolgt, heb haar gesms't dat ik er mee stop.
    Ze veregeet dat er voor haar 10 anderen zijn te krijgen.
    Maar ook hier kunnen/zullen wel enkele slechte tussen zitten.
    Heb dat dan wel snel in de gaten.

2. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

Krijg met een sms terug van haar, hierin zegt ze sorry dat ik problemen heb maar wil je me alstublieft helpen.
    Ga haar zeer zeker niet helpen, ze geeft toch niks om mij heb ik gemerkt.
    Ze is alleen in mijn geld geintreseerd, laat ze maar een ander slachtoffer zoeken.

3. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan is misschien ook nog de vraag aan wie ze nog meer dezelfde sms heeft gestuurd.

4. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

Ja, dat zou zo maar kunnen.
    Stuurde haar sms terug dat ik echt geen geld stuur en dat ze toch alleen maar mijn geld wil.
    Nou dat was tegen het zere been.
    Nooit gedacht dat die latino's zo over de flip konden gaan.
    Dat is niet zo, en ze wou een man die haar graag mocht etc etc.
    En haar 2 kinderen moeten ook eten.
    Alles is de revu gepasseerd.
    Heb haar ook gezegd dat ik er klaar mee ben.
    Is beter zo, heb er nog een goed gevoel bij ook.

5. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan59

werkt ze er nog in dat hotel?
    Weet je Johan ik help daar wel iemand en dit is voor mij ook toekomst gericht,in 2013 ga ik daar wonen.Een relatie op afstand is ook niet alles,die meiden denken alleen maar het beter te hebben als ze een blanke hebben,leeftijd/schoonheid speelt bij deze geen rol als ze er maar beter van worden.
    Er zijn er ook met goede bedoelingen bij maar in feite ze hebben niets en ze zal blijven aanklampen tot ze misschien iemand anders tegen komt in het hotel.

6. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Francisco. Toen ik haar gisteravond de bons gaf via de sms toen belde ze mij terug vanuit haar werk, dus ze werkt nog wel. Ze zei dat ze niet op mijn geld uit was en dat ze een man zocht die om haar gaf en nog meer van die dingen. Ja dat zal best, waarom vraagt ze dan steeds om geld als het haar niet om geld te doen is. Ze vroeg vriendelijk of ik haar vandaag terug zou bellen. Heb ik nog steeds niet gedaan, krijg net een sms met call me please. Weet niet wat ik hier nu van moet denken. Heb echt geen hekel aan die meid en heb toenertijd een hele leuke week met haar gehad en ben eigenlijk best gek op haar. Ben bang als ik bel tot ze toch het contant wil voortzetten. Weet nog niet wat ik nu ga doen, blijft moeilijk.

7. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan59
    Moeilijke situatie. Als ik jouw situatie bekijk zou ik ook in tweestrijd zijn, maar geld overmaken zou ik zeker niet doen want je kent haar eigenlijk maar 1 week en je kent de verhalen over de Dominicaanse vrouwen.

Ken je de film Sanky Panky?
    De film staat ook op mijn site. Is wel in het Spaans. Als je een beetje Spaans verstaat, is hij wel te volgen.
    http://www.thelatinworld.nl/moviesankypanky.html

8. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan59

vermits je in oktober terug gaat zie je ze waarschijnlijk toch weer en ze zal het misschien al weten dat je terug komt.
    Je kunt misschien melden dat je geen geld verzend en dat je in oktober er over zal spreken in dien je nog verder met haar wilt.

9. mc.papi.201@hotmail.com

Lid geworden:
    18 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan, één raad, ga niet meer naar de Dominicaanse. Je bent iemand die op zijn geld zit en toch de voordelen wil. Je vindt die vrouw prachtig toch wil je ze niets geven. Je wil de voordelen van die prachtige vrouwen, maar het mag je niets kosten. Denk je nu echt dat ze met jou correspondeert voor je mooie ogen? Wees een beetje realistisch. Of je geeft ze geld of niet.Blijf thuis of ga naar Spanje of Frankrijk op reis. Daar heb je geen last van die mooie vrouwen....

10. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    thelatinworld/francisco.

Heb de film sanky panky bekeken, en volgens mij heb ik nu een vrouwelijke variant ontmoet.
    Heb er na lang over nagedacht te hebben, toch maar besloten, haar gisteravond te bellen.
    Ze vertelde mij dat het haar echt niet om het geld te doen was.
    Ik zeg nou daar denk ik anders over want je hebt nu al een paar keer om geld gevraagd.
    Toen vertelde ze dat haar kinderen ook moeten eten en dat ze weinig geld verdiende met het werk in het hotel, en daarom vraagt ze af en toe een beetje geld. ( kan ik best begrijpen )
    Toen ik haar vertelde dat ik het contakt toch echt wil beeindigen vond ze dat uiteraard geen goed idee.
    Misschien dat ze het contakt in stand wil houden, met het oog op de toekomst.
    Dat zou kunnen ik weet het niet of dat zo is.
    ( misschien denkt ze dat ze mij in mijn vakantie fiancieel kan plunderen )
    Toen zei ze, als je terug komt naar de Dr en je gaat weer terug naar holland, dan ga ik met je mee terug voor een paar weken.
    Dat zal niet makkelijk gaan, want ze zal dan toch een visum en een ticket moeten hebben.
    Denk zelf dat ze nu allerlei dingen zegt, zodat ik besluit om het contakt niet te verbreken.
    Als ik vanaf de Dr na mijn vakantie terug ga naar huis zal ze ongetwijfeld een smoesje hebben dat ze geen visum kon krijgen.
    Ga eerst maar eens met haar praten als ik terug ben op de Dr.
    Denk zelf dat dit alles van te voren is uitgedacht.

11. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred.

Wil haar best wat geld geven, dat is het probleem niet zoals ik al eerder schreef.
    Echter waar stopt het, want ze willen immer meer en meer.
    Het blijven latino,s he.

12. mc.papi.201@hotmail.com

Lid geworden:
    18 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan, jongen, waarom al die problemen zoeken? of je gaat die meid terug zien of niet. Zie je een andere meid daar, kost je ook geld. Het draait allemaal rond geld. Maar waarom klagen daarover? Je betaalt dat of niet. Betaal je niet, dan creëer je daar vijanden, betaal je wel, dan hang je vast. Die vrouwen willen allemaal geld. Daarom moet je weten waarom je naar daar gaat. Is het om vrouwen te neuken, ok, kost je geld, maar een free ride bestaat daar niet. Ga je daar om een (mogelijk toekomstige) vrouw te leren kennen of niet? Is het enkel om de sex, kan je veel goedkoper naar de grachten in Amsterdam, niet?

13. mc.papi.201@hotmail.com

Lid geworden:
    18 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan,

ze wil je geld. Niet jou. Ga je terug op reis naar daar, dan leer je een nieuwe vrouw kennen. Die zal je óók geld vragen, geef je ze de bons, leer je een nieuwe vrouw kennen, die zal je óók geld vragen.... Dat is het spel. Maar ik vindt het wel een beetje zielig om te klagen daarover. OF je geeft ze geld en kan je ze lekker verder neuken of niet en moet je op zoek naar een ander en begint het van vooraf aan. Maar kom daarover niet klagen. Het doet je blijkbaar pijn om geld te geven, ok, maar probeer te begrijpen, dat is het spel daar, een vrouw hier kost ook geld, tenzij je er een hebt die zelf wat geld verdient, maar meestal kunnen die niet tippen aan de mooie latinas....

14. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred.

Dat ze op mijn geld uit is daar ben ik inmiddels ook wel achter.
    Je zegt, het doet je blijkbaar pijn om geld uit te geven.
    Nou als dit zo was ging ik helemaal niet meer op vakantie.
    Toen ik daar afgelopen mei was heb ik al aardig wat geld aan die meid uitgegeven, heb er ook wel het een en ander voor terug gehad.
    Maar waarom zou ik haar nu geld gaan geven, straks kom ik terug naar daar en dan wil ze me misschien wel niet meer zien.
    Kan ik net zo goed het geld nu door de wc spoelen, dan ben ik het ook kwijt.
    Als jij het een beetje zielig vind dat ik loop te klagen nou dan snap ik niet dat je nog meeleest op dit forum.
    Begrijp me goed, ik schrijf hier neer wat mij is overkomen, en van andere forum bezoekers krijg ik wat raad.
    Voel je echter niet aangevallen door mij, want een ieder mag zijn mening geven dus jij ook.
    In een ding heb je gelijk, de vrouwen hier kunnen inderdaad niet tippen aan die mooie latinas

15. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred,

de meeste die er regelmatig komen weten het al hoe het er aan toe gaat en JOHAN zal het nu via dit forum ook wel weten.
    Je schrijft hier tegenover Johan dat je hem wat zielig vind,dat is wel niet gepast en misschien wel kwetsend.Wij hadden even goed kunnen vermelden Johan stuurt wat geld op en
    als je naar ginder gaat maakt er plezier mee,m.a. woorden speel het spel mee.Zodus
    dat hebben we niet gedaan en hem eerder gewaarschuwd door eens je geld geeft waar eindigt het dan.
    Weet je die meid daar heeft momenteel werk in dat hotel haar verdienste zijn amper 6000pesos
    per maand dacht ik te weten,ik persoonlijk ken daar enkele meiden die daar werken en het gevaar dat er is als Johan geld stort zij weldra haar werk laat vallen omdat ze het liever krijgen dan dat ze er iets voor moeten doen.Ik heb zelf deze ervaring mee gemaakt.
    Ik heb daar ook een knappe meid die nog nooit gewerkt heeft maar studeert wel dank zij mijn gifte en woont zelfstandig ook door mij bewuste keuze en negen op de tien gebruiken we elkaar en de toekomst zal uit wijzen of het juist of slecht was.Ieder moet feitelijk voor zijn eigen beslissen wat hij doet wel of niets geven of gedeeltelijk.

16. mc.papi.201@hotmail.com

Lid geworden:
    18 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Johan, sorry, mijn woorden waren misschien iets te scherp, maar dat was zeker niet mijn bedoeling. Eén ding verbindt ons allemaal op deze site en dat is het feit dat we heel graag naar dat land gaan. Alvast één van mijn favoriete bestemmingen. Dus soms moeten we ook wat relativeren wat hier of op andere sites wordt geschreven.

17. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred

Het is wat Franciso zegt, het is daar allemaal nieuw voor mij, en via dit mooie forum ben ik echt stukken wijzer geworden.
    Het was ook geen persoonlijke afval van mij richting jou kant, ik wou alleen even schrijven wat ik er van dacht.
    Bedankt voor je sorry, en het is ook een van mijn favoriete bestemmingen geworden.
    Gewoon een prachtig land.

18. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Johan, kom men voor de eerste maal op een resort, dan worden (bij aankomst) de hotelgasten al ingeschat en onderling onder het personeel (bediening/bar/animatie) verdeeld. Zij doen dan hun uiterste best zééér goede maatjes (of meer) met die gast te worden. Bij iedere ronde nieuwe gasten weer opnieuw. Ik weet dit van iemand die daar werkt. En nogmaals alle verhalen die je oplepelt... wij kennen ze allemaal. Natuurlijk: zoek je een (andere) vrouw, het zal niet veranderen. Andere vrouwen: hetzelfde verhaal.
    Geniet gewoon van de tijd dat je er bent en vergeet alles als je weer naar huis gaat.
    Geef geen telefoonnummer af en leef verder in vrede.....

19. Johan59

Johan59 New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen.

Hier even een update betreffende mijn vorige berichten. We zijn nu bijna 1 jaar verder en er is best wel het een en ander gebeurd.
    Ben daar verleden jaar october terug geweest en heb haar hele familie ontmoet. Voordat ik ging vroeg zij aan mij of ik voor haar een visum kon regelen want ze wou graag een keertje naar nederland komen.
    Denk dat zal wel niet lukken maar proberen kan altijd, dus wij samen de visum aanvraag gedaan in Santo Domingo.
    Ging zondags naar huis en s'maandags kon ze het visum ophalen. ( had ik niet verwacht )
    En 2 weken later was ze in nederland. Ze is hier nu 2 keer geweest en ik had de indruk dat zij echt gek op mij was.
    In de tussen tijd kwam natuurlijk iedere keer de vraag of ik haar geld kon geven.
    Ben bij haar thuis geweest en die meid leeft echt in pure armoede. Heb haar tegen beter weten in dus bijna 10 maanden lopen sponseren.
    En dit is de grootste fout die ik gemaakt heb.
    Ben er nu dus achter dat ze al die tijd heeft gespeeld dat ze gek op mij was.
    Ongeveer 1 maand geleden belde zij mij op dat ze uit haar huis was gezet omdat ze de huur niet meer kon opbrengen.
    Krijg ik afgelopen vrijdag telefoon van haar met het verzoek of ik maar even haar problemen kon oplossen. Ze moet aardig wat huur betalen en heeft het nodige geld van haar werkgever geleend. ( dit klopt want ik heb dat papier gezien toen zij hier bij mij was )
    Zeg sorry meid ik heb net mijn vakantie betaald en kan je er niet mee helpen.
    Maar Johan ik heb problemen, zeg die had je 1 jaar geleden ook al en die heb je nu en die zul je waarschijnlijk ook volgend jaar nog hebben.
    Zegt ze doodleuk, jij wil mij niet helpen terwijl ik haar toch aardig gesponseerd heb de afgelopen 10 maanden.
    Toen zei ze ook nog ik ben niet de juiste vrouw voor jouw.
    Toen sloegen bij mij de stoppen door, ik zeg nu kap ik met jouw.
    Dat vond ze natuurlijk geen goed idee, want ze heeft nu een nieuw visum, ( 3 de ) en had reisplannen richting nederland.
    Had gelukkig nog geen ticket geboekt.
    Toen heb ik haar maar een sms gestuurd dat het nu dus gewoon over en uit is.
    Heeft ze vrijdag avond nog 7 x gebeld en zaterdagmiddag nog 5 keer.
    Heb de telefoon niet opgemonen, en tot op heden niets meer gehoord.
    Conclusie van dit alles, Johan is genaaid en flink wat euro,s armer en mevrouw heeft 10 maanden toneel gespeeld.
    Vind mezelf nu een ongelovige eikel dat ik hier ben ingetrapt.
    Ben er van overtuigd dat madame binnenkort wel weer zal bellen als de kinderen naar school toe moeten, maar dan belt ze de vaders van de kids maar om het schoolgeld/boeken te betalen.
    Laat die het schoolgeld/boeken maar betalen van mij krijgt ze geen eurocent meer.
    Dit gebeurt mij dus never nooit meer.
    Wat ben ik naief geweest zeg.

Groeten Johan 59.

20. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan is het bericht voor jouw van Simpelmind vorig jaar wel duidelijk. Er zijn goeden, maar vind die maar eens. Ze zullen er weinig zijn. Ach, beschouw het als leergeld. Je bent nooit te oud om iets te leren, alleen dit heb je liever niet.

Deel Deze Pagina