waar kun je goed op stap in fortaleza

Discussie in 'Fortaleza' gestart door erikie grandze, 26 jan 2006.

1. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een openbaring om Fortaleza gelijkgestemde te ontmoeten in mijn eigen stamcafe Koosje. Fantastisch dat er personen kwamen die ik in Fortaleza nog niet ontmoet had maar die nu voor mij een gezicht hebben gekregen, met name Kale Piet, klasse dat je er was, ik zie je op zeker een keer in Forta ! En even een antwoord op Klaass, " een eigen disco" , wil je me dood hebben ?
    Woensdagmorgen is het weer feest, al is het maar voor een week !! Antonio ik reken op je bij de dagafsluitingen !!!!!!! Arie, " ik kom de beloofde drankjes claimen !

2. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Rob.

3. klaass

klaass New Member

Lid geworden:
    21 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dacht per toerbeurt maar dan wel met een soort creditcard systeem.
    Anders krijgen we hoofdpijn van het rekenen.
    En na verloop van tijd met personeel dat betrouwbaar is, dat wordt dus zoeken met een kaarsje. hahahaha
    Of gewoon onbemand, miziek vooraf opnemen en langs de muren een soort van automaten met drank en hapjes een soort van ouderwets automatiek idee maar in een nieuw jasje.

gr rob

4. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deze jongen om half 6 naar huis wilde was omdat hij de volgende dag weer lekker aan de klus kon.
    2 uur was het weer klussen geblazen...
    Uiteraard met een over heerlijk biertje erbij.

5. arjenrewinkel@hotmail.com

Lid geworden:
    21 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dorus je martini en je biertje staan klaar hoor belofte maakt schuld.

6. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die vanavond het laatst arriveerd bij de Sate betaald het hele gelag !!!

7. w.l.hage

w.l.hage New Member

Lid geworden:
    22 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Dorus, dan kom de laatste persoon dus gewoon niet!
    Scheelt hem een boel geld.
    (Ik zie iedereen al achter een boom staan te wachten of er in de verte nog eentje aankomt.....)
    Tot hoe laat mag de laatste persoon zich melden?

Veel plezier daar.

:)

V&B

8. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gasten,

Heel veel plezier.
    Hopelijk ben ik er de volgende keer ook bij.

Groeten Wesley

9. ramon de boer

ramon de boer New Member

Lid geworden:
    23 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    het is bijna zover - we gaan er weer nr toe dus over 2 weken een nieuwe update van hoe en wat het daar het weer speelt incl de nieuwe disco's

10. ramon de boer

ramon de boer New Member

Lid geworden:
    23 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    bob bob bob op z'n kantje - komt ook met carnaval nr la paz,weet er iemand wie er nog meer komt vanuit ned om daar te zingen?

11. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig was ik de eerste bij de Sate ! en Antonio, ook het laatste `weg !! Ik ben nog niet in staat geweest om op Irecema te komen, tot nu toe was het te gezellig bij de Sate. Momenteel geniet ik van een ontbijtje bij Rap thuis, dadelijk een beetje Boa Vida en vanavond kom ik de drankjes`claimen Arie ! Antonio tot morgen, ik ben er klaar voor, helemaal afgetraind om je een poepje te laten ruiken. Iedereen een natte carnaval toegewenst vanuit Fortaleza !

12. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Training heeft z'n vruchten afgeworpen, Antonio om 4.00 uur afgehaakt, ik zal een jurkie voor 'm klaarleggen.

13. boris

boris New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ben net terug uit fortaleza, en kan je zeggen ga niet nooit nr de "swing
    " wat een afzetters - zit haast nooit iemand binnen en je betaalt een gods vermorgen voor je drankje, verder is de "mambo"wel leuk, hier een tip als je moet betalen altijd dit bij een vrouw doen en wat tip geven, gegarardeerd dat je de andere dag een flinke korting op je rekening krijgt (want ze tikken mr wat in qua aantallen)verder zou ik ook nooit gaan eten in de "klomp" dit is qua prijs zeer duur en de qualiteit is zeer slecht.

14. marconow@home.nl

marconow@home.nl New Member

Lid geworden:
    29 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allemaal kontekruipers,die je adviseren om naar de swing te gaan,het is en blijft een klote tent,net als de sate hut.

15. da raiva o

da raiva o New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor eten moet je gewoon in La Marea zijn, lekkere picanha!!! Niet duur en bijzonder lekker en niet van een Nederlander!

16. fritsie

fritsie New Member

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer zeker george baker,beste vlees van fortaleza!!!!!!!!!!!!!picanha rules!!!!

17. glenn_govaert_7

glenn_govaert_7 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    picanha is t zelfde als biefstuk, niet?

18. fritsie

fritsie New Member

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,dat zijn een paar heerlijke entrecotetjes op een heet plaatje(bij la marea dan).bijna nat zo lekker als een malse priquito!

19. marcodeboer

marcodeboer New Member

Lid geworden:
    4 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn natuurlijk altijd mensen die wat te zeuren hebben, over prijs en kwaliteit, maar als je denkt korting te krijgen bij forro mambo, dan heb je te veel gezopen, en als je dan vervolgens de swingclub ingaat waar je dan nog zatter wordt en iedereen wat te drinken geeft en dan de rekening niet kan betalen omdat je al te veel (fooi) betaald hebt in de mambo. dan moet je dat in je eigen gedrag zoeken.
    en over de nederlandse restaurants gesproken, kan je daar kwalitatief goed eten voor een redelijke prijs juist bij de klomp en friends, en als je dan een keer bij la marea eet, dan is dat naar de nederlandse smaak erg zout, dus als fritsie van een zoute priquito houd oftewel een ongewassen poes, kan je die opverzoek ook wel krijgen in nederland, als je dat dan teminste durft uit te leggen. Wat een eikels pffffffffff

20. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina