vignette terreur

Discussie in 'Oostenrijk' gestart door H. vd Broek, 9 mei 2007.

1. H. vd Broek

H. vd Broek New Member

Lid geworden:
    9 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was voor zaken in Oostenrijk. Via de Fernpas ben ik naar Imst gereden. Alles binnendoor.
    De Baustelle voor de Roppener tunnel ligt direct aan de Autobahn. Om van de bouw af te komen, is er een tijdelijk speciaal weggetje aangelegd dat eindigd aan het einde van de Autobahnabfahrt. Men zag mij vanaf de bouw op het laatste stukje afrit draaien en hield mij aan. Omdat ik geen vignette had, kreeg ik euro 120 boete. Praten was onmogelijk, men zei eenvoudig dat ik op een afrit reed van de autobahn en daar vignette plichtig was. Dat ik niet op de autobaan was geweest en alleen op de bouw, interreseerde niets.
    Beroep bij de ASFINAG maut service leverde niets op.
    Dit is pure buitenlanders terreur. Ieder normaal denkend mens begrijpt dat je in zo'n geval niet de regeltjes kunt toepassen. Maar ja u bent gewaarschuwd voor de Oostenrijkse mentaliteit. Ik ben heel teleurgesteld in Oostenrijk door dit voorval en zal het in de toekomst mijden. Ga wel ergens anders skieeen.

2. hajshlajai

hajshlajai New Member

Lid geworden:
    5 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    H. vd Broek je bent een zeikerd, je loopt op elk Oostenrijk Forum je gal te spugen.
    Als je nou nog niet weet dat je hier een Vignet nodig hebt, dan begin ik toch echt aan je niveau te twijfelen. Ga idd ergens anders skieeen.. er zijn helaas weinig andere landen waar je geen maut/tol oid hoeft te betalen.Succes

Deel Deze Pagina