verzoek aan B767_xxxx

Discussie in 'Mexico' gestart door danny_chong2001@yahoo.com, 21 mrt 2012.

1. danny_chong2001@yahoo.com

Lid geworden:
    24 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    B767, daar ik denk dat jij een moderator ben, dus mij kan verwijderen van deez site, spreek jou met u aan. Wilt u aub stoppen met dat stomme vlieg informaties? Wat denk u wel? Ik bestel een ticket en raadpleeg uw gegevens hierro? Plaats uw info op een andere site. Heeft u nx anders te doen? Kom eens met Mexico dingen. Jesus zeg, hoe kan iemand zo stom zijn. Dat u ook nog de vrije hand heeft, bewijs al dat u een moderator, admin, is. Groet... Danny.........

2. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Danny

Ik ben geen moderator. Als u problemen heeft met mijn posts adviseer ik u contact op te nemen met de beheerders van reisforum.nl. (Onder andere Sander van Gils)

Bij mijn weten is dit forum bedoeld voor alles wat met Mexcio te maken heeft, dus ook de vliegreis daarheen. Veel vakantiegangers naar Mexico willen behalve informatie over het land zelf, ook informatie over de vliegreis daarheen. Ik voorzie enkelt in die behoefte. Getuige het aantal bezoekers op mijn website is daar dan ook zeker behoefte aan.

Ik ben het soms ook niet eens met het gezwets wat u plaatst waar men soms geen touw aan vast kan knopen, maar daar hoor je mij ook niet over. En dan neem ik nog het fatsoen om gezond Nederlands te sreken/schrijven.

Vriendelijke groeten, B767-300ER

3. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Danny,

Ik heb geen enkel bezwaar tegen de updates van Niels (B767-300ER) in het topic dat hij daarvoor gebruikt. De updates zijn zeker van toegevoegde waarde voor reizigers die naar Mexico willen vliegen omdat ze precies weten waar ze aan toe zijn m.b.t. de tijden per vliegtuigmaatschappij. Dat het jou niet aanstaat kan ik niks aan doen, gewoon het onderwerp overslaan en verder gaan met de volgende.

Daarnaast wil ik je vragen om wel netjes te blijven en je respectvol te gedragen naar de andere bezoekers van de site, ook als je het niet met hen eens bent. Een zin als "Jesus zeg, hoe kan iemand zo stom zijn." vind ik dus niet kunnen. Anderen reageren ook respectvol jouw kant op terwijl ik snap dat dit soms erg lastig is.

Nu weer gezellig over Mexico praten, ik gooi dit onderwerp dicht :)

Deel Deze Pagina