vertalen

Discussie in 'Fortaleza' gestart door a-alhambra, 11 okt 2007.

1. a-alhambra

a-alhambra New Member

Lid geworden:
    8 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan voor mij dit stukje vertalen?
    op de google vertaalmachine word ik niet veel wijzer

hello eu estou bem e voçe como esta depois que voçe viajou sempri mandei msm amanha vou para ITALIA DEPOIS TE LIGOU OK

2. marcelvanmierlo

marcelvanmierlo New Member

Lid geworden:
    26 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat ze morgen naar Italië gaat...

3. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, met mij gaat het goed. En met jou? Nadat je aangekomen bent altijd een bericht sturen. Morgen ga ik naar Italie, daarna bel ik je ok?

4. paul@vanlankveld.nl

paul@vanlankveld.nl New Member

Lid geworden:
    7 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht wel zo handig als je alvast weet welke prijsvechters er van Napoli op Nederland vliegen,ha,ha!

5. ferry100@hotmail.com

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha Jan, huur gelijk ff een tolk in als ze je belt, dan weet je in ieder geval gelijk wat ze wilt.

6. a-alhambra

a-alhambra New Member

Lid geworden:
    8 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    dank voor de snelle respons

gr

7. hlo

hlo New Member

Lid geworden:
    5 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan, ik wil je niet ongerust maken, maar de dames die (veel) naar Italie reizen houden er over het algemeen een aantal 'supporters' op na. Italianen zijn nu populairder dan Nl'ers omdat ze minder zuinig zijn en de klimaat/taal barriere is lager.
    Mogmaals, wil je niet ongerust maken, misschien heeft ze wel familie daar, maar realiseer je dat een ticket Forta-Italie voor een 'normale' braziliaanse, zonder sponsor(en) iets onbereikbaars is....

8. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Italianen minder zuinig ?????
    Ze schuiven 6 tafels aan elkaar en bestellen 1 fles bier met 25 glazen !!!

9. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Die italihomos halen het in hun harses om een blokje ijs te vragen voor in hun caipirinha als ze gesmoplten zijn!! 3 caipirinhas in 4 uur tijd...
    Ruzie maken in Del Mar omdat ze met z'n vieren 1 flesje water hebben gezopen maar dan toch 80 reais bij elkaar af moeten rekenen...

Te triest die gasten.

Als jij (Herm) vindt dat de Nederlander zuiniger is dan die gasten moet je denk ik voor jezelf spreken, of beter opletten.

Gr. Wesley

10. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    gesmolten bedoel ik dus...

11. Maio

Maio New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht zijn de italianen minder zuinig als het gaat om andere dingen. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Dat ze minder drinken dan de Hollanders wil niet zeggen dan ze zuiniger zijn.

12. hlo

hlo New Member

Lid geworden:
    5 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    JUIST!!! Maio, jij begrijpt het. NLers zijn o zo gul als het gaat om zich vol te laten lopen.... Die geniepige Italiaantjes weten de vrouwen veel beter te plezieren, en komen daarbij dus in ieder geval veel minder zuinig over op de vrouwen.

Bedankt voor je tip Wesley, maar ik schrijf in het algemeen. Het is een mening, en die mag anders zijn dan de jouwe hoop ik?

13. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard. Het was ook mijn mening.

Maio: Ik gaf alleen een voorbeeld met die caipirinha en dat flessie water. Ik vond dat nogal typerend.

Uiteraard zijn ze niet allemaal zo.
    Ik heb zelf ook wel goede italiaanse klanten gehad daar, maar die zag je toch niet zo heel veel.

Gr. Wesley

14. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meedere malen " gehoord " dat de politie aan dames assistentie moest verlenen omdat de mafiosi 's morgens niet wenste te betalen. Dit zal overigens ook wel gebeuren met andere nationaliteiten. Over het algemeen zijn die Fiat rijdende spagetti vreters niet het gezelligste volk. ( en Pavarotti kon ook niet zingen ! )

15. hlo

hlo New Member

Lid geworden:
    5 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch lopen er in Forta meer vrouwen met een pinpas met een Italiaanse naam dan een Nederlandse. En om even terug te komen op het eerste bericht, de dame in kwestie gaat naar italie, een vlucht die waarschijnlijk niet door een Nlder is betaald.

16. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de pinpas van Zwabber misschien ?

17. wesleyvdbent@hotmail.com

Lid geworden:
    2 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat Herm een passie heeft voor pinpassen.
    Hoe weet je nou dat veel meiden een italiaans pasje hebben?
    Werk jij soms bij branco do brasil als bewaker? ;-)

Gr. Wesley

18. hlo

hlo New Member

Lid geworden:
    5 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als bewaker niet maar ik kom er wel regelmatig. Ik heb namelijk een onafhankelijk onderzoek laten uitvoeren door Maestro wb het aantal internationale geldopnames in Fortaleza met Nl pinpassen vs It passen.....

Nee, ik ben zelf toen ik ging pinnen toevallig al een paar keer vrouwtjes tegengekomen met een Italiaanse pinpas 'van de namorado' je weet wel, en die hebben wij toen maar geholpen omdat ze er niets van begrepen, voordat de volgende grap gemaakt wordt, nee niet van het geld afgeholpen. Verder ken ik wat vrouwen daar, waaronder een buurvrouw met een It 'vriendje', dat is toch een soort van geaccepteerde en gerespecteerde vorm van financiele bijstand. Kijk verder maar gewoon om je heen daar, de meeste 'hebben wat' met italie. Misschien heb ik het wel verkeerd ingeschat en lopen er 3x zoveel met een Nl bankpas.

19. flexable

flexable New Member

Lid geworden:
    15 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat valt wel mee hoor, alleen paul heeft meerdere pinpassen in omloop!

20. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mei een dame een pasje van de Aldi gegeven, ze stond drie dagen naderhand het pasje met een hamer de pinautomaat in te rammen...

Deel Deze Pagina