Verblijf in klooster in Thailand

Discussie in 'Thailand' gestart door kirstenjansen, 22 dec 2011.

1. kirstenjansen

kirstenjansen New Member

Lid geworden:
    22 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie tips voor een klooster in Thailand? Ik wil maximaal een week in een klooster verblijven. Alvast heel erg bedankt!

2. baco101

baco101 New Member

Lid geworden:
    3 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    wat meer info zou het makkelijker maken wat is je doel in het klooster wil je:

mediteren
    thais leren
    afkicken

3. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Kirsten, ik volg het reisverslag van Tessa op waarbenjijnu. Bij haar aankomst in Bangkok heeft ze enkele dagen in een meditatiecentrum-klooster doorgebracht in een buitengebied van Bangkok.Misschien iets?

http://tessav.waarbenjij.nu/Reisverslag/?Thailand/Leaving+on+a+jetplane%21/&subdomain=TessaV&module=site&page=message&id=4043642

4. Thaimo

Thaimo New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    het is het verslag van 6 oktober in haar lijst met reisverslagen.

5. arjen@ksc.th.com

arjen@ksc.th.com New Member

Lid geworden:
    14 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Baco heeft volkomen gelijk. Vertel eerst eens wat je zoekt. Zover ik weet kent Thailand ook geen kloosters, wel tempels, en dat is niet hetzelfde!! En in een tempel stel je geen maximale tijd aan je verblijf. Je vertrekt als je klaar bent. En je bent nooit klaar. Iedere Thaise man gaat naar een tempel, voor drie maanden. Dat is wel ongeveer het minium.

In een week kun je maximaal ruiken. Niet eens proeven. Ik wens je veel succes!

Arjen.

6. arjen@ksc.th.com

arjen@ksc.th.com New Member

Lid geworden:
    14 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Baco heeft volkomen gelijk. Vertel eerst eens wat je zoekt. Zover ik weet kent Thailand ook geen kloosters, wel tempels, en dat is niet hetzelfde!! En in een tempel stel je geen maximale tijd aan je verblijf. Je vertrekt als je klaar bent. En je bent nooit klaar. Iedere Thaise man gaat naar een tempel, voor drie maanden. Dat is wel ongeveer het minium.

In een week kun je maximaal ruiken. Niet eens proeven. Ik wens je veel succes!

Arjen.

7. baco101

baco101 New Member

Lid geworden:
    3 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    @aap dat van dat klooster heb ik gewoon stomweg overgenomen zie ik nu pas ben blij dat er iemand scherp is.

8. henk@jan.com

henk@jan.com New Member

Lid geworden:
    6 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gaat mis. Ben verlaafd, arm. Geen lief.

Denken jullie dat ikmijn geluk in een boddhistich klooster kan vindne in Thailand?

9. mooatje@gmail.com

mooatje@gmail.com New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je nu al zo gelukkig bent dat je geen klooster meer nodig hebt.Een ontwenningskliniek kan misschien??? helpen.

Deel Deze Pagina