van fortaleza naar natal

Discussie in 'Natal' gestart door zjef, 11 jul 2006.

1. zjef

zjef New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    als fortaleza en natal forums informatief blijven,is dit een mooie zaak,moest u als lezer vragen hebben over de stranden tussen fortaleza en natal,laat maar zien

2. tomvankrogten@hotmail.com

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zjef,

ik ken je een beetje uit de Brazilie reisforum, waar je een tijdje geleden ook tips gaf over Natal.

A.s. vrijdag ga ik voor twee weken naar Natal met een vriend van me die ook een paar keer per jaar naar Brazilie toegaat. Weet jij waar we in Natal goed kunnen stappen? Liefst een tent die alleen bij Brazilianen bekend is. Muziek, forro, axe, samba, maakt niet uit. Stappen betekent bij ons, lol trappen met de locals en leuke vrouwen ontmoeten.

3. zjef

zjef New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    De stranden Praia do meio/Praia des artistas bij het bekende fort wat trouwens een bezoek waard is ,best voormiddags,zijn leuke stranden in het centrum vd stad en goed voor een biertje en n hapje in de namiddag,hier is brazilianen ontmoeten logisch en weet je ook snel of er savonds ergens iets te doen is.Op het einde v deze stranden bij het rond punt heb je n populaire tent Chaplin en n beetje verder aan de rechtse kant een hele simpele tent maar wel te gekke live pagode minstens 1 avond per week gratis op het terras.Pipa biedt ook wel heel wat uitgaansplezier ,zeker in de weekends.Lua cheia hostel in ponta negra organiseert ook zelf leuke feestjes maar ik vond dit strand er iets over en deed me teveel aan Fortaleza denken in de negatieve zin .Lol trappen ga je in Natal zeker doen,leuke vrouwen ontmoeten is in Brasil niet moeilijk,zeker als je portugees spreekt,en laat hen maar beslissen waar het te doen is zou ik zeggen.Een aanrader in het weekend is zeker Canoa quebrada ,n paar uurtjes in de bus ,maar feest gegarandeerd tot smorgens en iets dichter bij Natal in Mossoro n paar te gekke forrotenten op vrijdag en zaterdag en samba / pagode live op zondag.
    pousada europa in Canoa goedkoop en goed met nl uitbater Evert,doe hem de groeten ...

4. tinustrans

tinustrans New Member

Lid geworden:
    11 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ha die zjef was vorig jaar in canoa maar daar was dus geen ruk te doen(doordeweeks), is het daar alleen doende in het weekeinde ? zit pousada europa in centrum of waar?

5. tinustrans

tinustrans New Member

Lid geworden:
    11 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo hallo had brazilieforum nog niet gelezen

6. zjef

zjef New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tinus,laat maar horen,maar geen ruk te doen dan heb je toch vreemde hobbys voor Canoa gezien daar zowat alles voorhanden is,dacht ik zo en gelukkig is het door de week wat rustiger,is dan mijn opinie,als je het over het nachtleven hebt toch

7. pjovermaat

pjovermaat New Member

Lid geworden:
    12 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net uit Canoa.
    Was super, maar wel gaan van Vrijdag t/m Zondag.
    Doordeweeks is voor mensen die van rust houden

8. lib

lib New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

I am trying to contact Peter Picavet, can anyone pass me his mail address??

Thanks

Libby x

9. m_de_bot@hotmail.com

Lid geworden:
    23 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Libby,

Can you send me your emailadres, so I can send you the mailaddress of Peter.

10. lib

lib New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Martijn

My mail address is e.mcguire@blueyonder.co.uk
    I would apprieciate it if you could mail me his address

thank you

Libby x

Deel Deze Pagina