Vakantie maart 2014

Discussie in 'Koh Samui' gestart door Ralph007, 5 aug 2013.

1. Ralph007

Ralph007 New Member

Lid geworden:
    5 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste, Wie kan mij helpen aan informatie. Wij hebben 16 nachten het Pavilion hotel geboekt op Koh samui. Is er iemand bekend met dit hotel en de faciliteiten? En wij horen verschillende verhalen over Lamai. Hoeren buurten, verval, veel toeristen. Wij houden best van gezelligheid en wat drukte maar hoeren en vele discos hoeft niet echt. Hoe ziet het er echt uit in Lamai? En zijn er verder nog tips van diengen die wij moeten zien. Wij reizen met onze zoon van 15. Bedankt voor de reacties,

Gr Ralph en Monique

2. www.Thaigoods.nl

www.Thaigoods.nl New Member

Lid geworden:
    30 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Lamai is een klein plaatsje op koh samui. Het genoemde hotel ken ik niet dus kan er niets over schrijven.

Het strand is er mooi met de zee die snel diep afloopt, goed om te zwemmen. Aan het strand direct vele hotels en daarna pas de doorgaande weg, dus op strand uit eten is geen enkel probleem.

Het dorpje kent redelijk wat barren waar nogal wat dames werkzaam zijn. Deze zijn echter gecentreerd en er is voldoende mogelijkheid om ergens iets te gaan drinken zonder hiermee in aanraking te komen.

Er is volgens mij maar 1 disco die pas erg laat opent. Druk, tja het is een toeristische badplaats dus als je in het hoogseizoen er bent zal het er druk zijn, anders valt het reuze mee.

Op zaterdagavond is er altijd een gratis thai box wedstrijd in het centrum. Leuk om te zien en tevens een drankje te doen.

Maak een uitstapje naar de watervallen, het national marine park en big budha.

Kijk uit met een brommer huren, het verkeer en de loslopende honden maken het een gevaarlijke situatie.

Verder vooral een plek om te relaxen en genieten.

Deel Deze Pagina