Vakantie Dahab

Discussie in 'Dahab' gestart door info@fastfun.nl, 23 jan 2006.

1. todanny

todanny New Member

Lid geworden:
    15 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in Dahab. Vandaag eerste dag gesnorkeld. Gewoon een paar meter de zee in en je ziet het mooiste kleurrijke koraal van de Rode Zee. Ben dan op meer plaatsen geweest.
    Nog geen Russisch woord gehoord trouwens..even tussendoor.
    Die zag ik in Sharm en Hurghada altijd het Rif verneuken.
    Maar ik heb vandaag niet lang gesnorkeld. Er staat namelijk hier een heel sterke stroming. Naar links zwemmen was onmogelijk en automatisch wordt je helemaal meegesleurd als je niet tegenzwemt.
    Dat is wel jammer. Weet niet of dat altijd zo is. Verder staat er hier een heel harde wind..en was het vandaag zowat de hele dag bewolkt. Dan is het best fris..ondanks dat het 27C zou zijn.
    Maar de zon doet op de huid wel zn werking,ondanks de wolken.
    Verder heel rustig hier...een beetje te als je het mij vraagt..maar je kan in elk geval rustig slapen.

2. keshew

keshew New Member

Lid geworden:
    16 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

wij willen in april naar Dahab gaan. Is het mogelijk om in Dahab een scooter, auto of quad te huren en zelf tripjes te ondernemen?

3. ernestine

ernestine New Member

Lid geworden:
    29 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug uit Dahab, heb aantal excursies gedaan met Kingsafaridahab.com; vriendelijke en ondernemende gidsen die alle moeite doen een trip door te laten gaan ook al zijn er maar 2 deelnemers. Schitterende woestijn !

4. fokje

fokje New Member

Lid geworden:
    25 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen,
    14 september ga ik naar Dahab voor 20 dagen. Ik zou met mijn dochter gaan, maar door omstandigheden ga ik nu alleen. Welke vrouw gaat omstreeks die periode naar Dahab en vindt het leuk om af en toe samen iets te ondernemen?
    gr.,fokje

5. velzen_wilma

velzen_wilma New Member

Lid geworden:
    3 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer Fokje, ik ben net terug vanuit het immer relaxte Dahab, waar je prachtig kunt duiken en snorkelen. Hier hoef je niet eerst met een boot het water op. Nee, stap bij The Lighthouse direct het water in en je waant je in een aquarium. Bij BedouinsSon (bij The Lighthouse) kun je lekker zonnen, lekker eten en drinken en de bediening is vriendelijk. Waar verbllijf je trouwens? Hoe dan ook, heel veel plezier en ik hoop dat je leuke mensen ontmoet.

6. Rehab

Rehab New Member

Lid geworden:
    27 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten mensen meer informatie willen dan kunnen jullie altijd bij Abdel Fattah El Nawawy telefoon : 0020235684161 / 62 of email : fatah_nawawy@hotmail.com / Sherif Hussein telefoon : 0020176331009

http://www.available-travel.com/

U mag mij ook mailen als u liever in het nederlands advies wilt.

Deel Deze Pagina