Uitgaan in Thailand?

Discussie in 'Thailand' gestart door webmaster@fastfun.nl, 13 feb 2006.

1. webmaster@fastfun.nl

Lid geworden:
    8 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in Thailand een beetje leuk uitgaan? Zijn er leuke restaurants, barretjes en discotheken?

Is het gevaarlijk voor een vrouw alleen? (blond) :)

Groetjes,
    Anja

2. Octopuss

Octopuss New Member

Lid geworden:
    29 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    In Thailand kan je heel goed uitgaan, 't is maar wat je wil. Waar ga je naartoe?
    't Is in Thailand niet gevaarlijk voor een vrouw alleen, maar ik zou me toch prettiger voelen met een reismaat.

3. webmaster@fastfun.nl

Lid geworden:
    8 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt een concrete bestemming gevonden, ik ben me nog een beetje aan het orienteren. Ik wil in ieder geval wel een beetje rondtrekken door het land.

Bedankt voor je antwoord!

Anja

4. mypje

mypje New Member

Lid geworden:
    17 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    In Kanchanaburi heb je de Glitzy, een zeer leuke lokale discotheek, weinig farangs...
    Je bent een bezienswaardigheid maar lastig gevallen wordt je niet...

5. Jeroen Peters

Jeroen Peters New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn op Phuket naar Bangla Road geweest. Echt enorm veel barretjes waar het ook heel gezellig is. Er zitten wel heel veel meiden die zich daar aanbieden maar niet opdringerig zijn. Veel touristen komen daar ook gewoon voor de gezelligheid natuurlijk en niet iedereen is op die meiden uit. De ladyboys die je daar tegenkomt zijn echt heel bijzonder om te zien. Ze lijken zo vaak op echte meiden dat je het verschil ook vaak niet ziet. Dat alleen al is heerlijk om naar te kijken en levert voldoende gespreksstof om een hele leuke avond daar te beleven.

Jeroen Peters

www.funatphuket.com

Deel Deze Pagina