Travelpoort

Discussie in 'Gambia' gestart door Arto, 25 mrt 2013.

1. Arto

Arto New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Via dit forum wil ik even " reclame" maken voor Travelpoort. Wij zijn, toevallig, omdat alle andere reizen vol zaten, bij Travelpoort uitgekomen.( nog een stuk goedkoper ook )
    Wat een aardige mensen, eerlijke en betrouwbare organisatie. Geen "mooie" verhalen maar gewoon vertellen zoals het leven in Gambia, met alle gewoontes, is.
    Een dikke pluim voor Travelpoort.

2. spike

spike New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan binnenkort voor de eerste keer naar Gambia, op aanraden van een kennis. Ook geboekt via travelpoort. Door even een financiele tegenvaller moest ik de betaling opschorten. Was geen enkel probleem voor travelpoort, we konden zelfs de dag van vertek nog betalen, en dat in deze tijd van crisis. dikke pluim voor travelpoort. Inmiddels alles voldaan en gaan we volgende week naar Gambia. Ben heel erg benieuwd.

3. Arto

Arto New Member

Lid geworden:
    25 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen Spike,

Je zult zien dat het een leuke vakantie gaat worden. Het Travelpoortteam is echt heel aardig en eerlijk. Ga zeker naar de info bijeenkomst van Thea...een aanrader. Zij vertelde ons dat taxi cauffeur Pathe een goede was / is. Klopt ook drie dagen mee op pad geweest. Welk hotel zitten jullie?

4. jannie

jannie New Member

Lid geworden:
    23 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal TRAVELPOORT is de goed koopste
    en de BESTE
    wij gaan al 17 jaar naar gambia en 15 jaar met TRAVELPOORT

5. spike

spike New Member

Lid geworden:
    27 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede avond ARTO

Wij zijn inmiddels geweest en hebben een top vakantie gehad.Heel veel gezien en ontzettend veel vriendelijke mensen ontmoet. We hadden 1 kamer voor ons en onze zoon geboekt. Tot onze verbazing kregen we twee kamers en kon onze zoon een eigen kamer betrekken, zonder bijbetaling. TOP. We zaten in Palm Beach, eenvoudig maar alles was schoon, elke dag schone handdoeken en een persoonlijke schoonmaker die ik zelfs een keer de hele badkamer zag uitsoppen. Ik overweeg eind van het jaar nogmaals te gaan en dan boek ik zeker weer via travelpoort.

6. maaike_vluchtelingen_in_de_knel

Lid geworden:
    19 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Arto en Spike,

Leuk dat jullie zulke goede ervaringen hebben! Graag vraag ik jullie hulp bij een onderzoek dat ik doe naar de vlucht van 27 maart van Amsterdam naar Banjul. Op die vlucht was ook een asielzoeker aanwezig, die naar Gambia werd uitgezet. Ik zoek naar mensen die dat hebben gezien, en misschien weten wat er aan boord is gebeurd (omdat de verklaringen daarover uiteenlopen). Zat een van u toevallig op die vlucht? Zouden u dan alstublieft via onderstaand emailadres contact met mij willen opnemen? Het is heel belangrijk voor de betreffende man.

Ook als u misschien niet veel gezien heeft, hoor ik het toch graag!

Vriendelijke groet,
    Maaike
    maaikegraaff@vluchtelingenindeknel.nl

7. Isabel0505

Isabel0505 New Member

Lid geworden:
    6 aug 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan al 8 jaar met Travelpoort en altijd naar tevredenheid. In januari gaan we voor de negende keer.
    Altijd naar hotel Sunset Beach in Kotu wel iets duurder maar dan heb je ook wat.

Deel Deze Pagina