Tips voor naar bali half februari , is dit ok qua klimaat ??

Discussie in 'Bali' gestart door JeroenS, 29 nov 2011.

1. JeroenS

JeroenS New Member

Lid geworden:
    29 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij willen half februari 2 weken naar bali !! Maar het is dan regenmaand. We willen wel diverse plekken bezoeken maar is dit niet een slechte maand ivm met veel of langdurige regen en slechte wegen etc..???? of valt dit heel erg mee. Voor de rest wie nog geoie tips heeft voor 2 weken bali, graag niet al te toeristische plekken !!!

Alvast bedankt !

Jeroen

2. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Jeroen,

Bali in februari is eigenlijk wel goed te doen hoor. Je bent absoluut verzekerd van af en toe een flinke bui, deze zijn meestal kort en erg heftig maar duren zelden langer dan een half uurtje. Een poncho is iets wat je in deze periode zeker niet vergeten mee te nemen. Je moet maar zo denken dat Bali alleen zo mooi groen kan blijven dankzij de hoeveelheid water die er valt. Slechte wegen zijn er niet zo veel. Wanneer je op de gewone wegen blijft rijden heb je hier niet tot nauwelijks last van.

Zelf ben ik in Ubud en Lovina geweest, de drukte van Kuta & Sanur hoefde van mij niet zo. Niet toeristisch kom je denk ik nergens meer tegen maar zo druk als het in Kuta is is het verder nergens. Ubud was erg leuk, in en rondom Lovina was niet enorm veel te doen maar voor de rust die wij in deze laatste week zochten was dat juist prima!

Deel Deze Pagina