Taxi op queen alia airport

Discussie in 'Jordanië' gestart door Imke, 7 sep 2010.

1. Imke

Imke New Member

Lid geworden:
    7 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ik oktober rond 3u 's nachts aan op het vliegveld in Jordanië. Het enige hotel wat in de buurt van het vliegveld is heeft vreselijke recensies. Weet iemand of er op dit tijdstip ook taxi's op het vliegveld aanwezig zijn om naar het centrum van Amman te gaan? Of heeft iemand een andere tip?

2. JordanieXpert

JordanieXpert New Member

Lid geworden:
    31 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Imke,

Ik begrijp dat dit antwoord rijkelijk laat komt maar ik hoop andere reizigers met dezelfde vraag te kunnen helpen. Op Queen Alia Airport zijn 24 uur per dag taxi's beschikbaar om je naar welke plek in Jordanie te brengen die je maar wil. Er zijn vaste prijzen, dus je hoeft niet te onderhandelen wat wel zo prettig is nadat je al een tijdje onderweg bent.

Voor meer informatie over Jordanie, zie:
    http://www.jordaniexpert.nl

3. Discover Jordan

Discover Jordan New Member

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!

Deel Deze Pagina