TAP vraag

Discussie in 'Fortaleza' gestart door nietbelan, 16 jan 2007.

1. nietbelan

nietbelan New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje off-topic maar omdat veel mensen hier met TAP vliegen.. :

Ik wil voor mijn verloofde een ticket boeken, dit keer met TAP. Nu wil ik dat de retourdatum flexibel is zodat bij eventuele problemen ze eerder retour kan. De voorwaarden van TAP zijn voor mij niet echt duidelijk. Welke fare moet ik nemen ?

US$525 Economy Semi-Restrictive
    US$566 Economy met weinig flexibiliteit
    US$668 Economy met weinig flexibiliteit
    US$1.661 Top Executive
    US$2.073 Top Executive

2. fernandop

fernandop New Member

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mj had ik toen Economy Semi-Restrictive, heb toen de ticket moeiteloos kunnen wijzigen, alleen koste mij dat 100 euries.

3. nietbelan

nietbelan New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar/Hoe had je geboekt ? Ik wil deze keer liever niet via internet boeken

4. big_malaka@wanadoo.nl

Lid geworden:
    20 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht je nu al problemen met je verloofde dan?

;-)

V&B

5. paul@vanlankveld.nl

paul@vanlankveld.nl New Member

Lid geworden:
    7 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die Top executive boekt laat je wel meteen zien dat je heel veel van d'r houdt!
    Dat betaalt zich zeker terug, dat soort dingen blijven nml. altijd heel lang hangen bij de dames! Dat kun jij vast beamen Veger?!

6. nietbelan

nietbelan New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kan toch altijd iets gebeuren met haar familie ofzo.. Arkefly verzet helaas geen datums

7. Veger & Blik

Veger & Blik New Member

Lid geworden:
    19 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Paul, misschien was destijds een flexible retourtje ook niet zo´n gek idee geweest!
    Weet jij alles van geloof ik........

;-))

V&B

8. fortal311005@yahoo.com

Lid geworden:
    24 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert,

Neem het zekere voor het onzekere , boek rechtstreeks dwz met arkefly dan weet jij zeker dat zij ook daadwerkelijk aankomt. Met TAP riskeer je het feit dat zij in Lissabon rechtsomkeert naar Fortaleza ivm de douane daar.Als zij een creditcard heeft en garantstelling van jou ( in het protugees/engels )dan is er geen probleem.
    Als er vertraging is kun jij de hele ticket terug verdienen door schadeclaim in te dienen ( balie op schiphol )

9. Artie Veer

Artie Veer New Member

Lid geworden:
    15 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Arjen: Ticket only werkt niet met Arkefly toch?? Aangezien Q me vanochtend heeft verteld per 28 maart voorlopig te stoppen met Arke is TAP dus de enige optie.

Bij TAP Economy Semi-Restrictive kan je wijzigen voor vertrek tegen idd 100 euro ofzo.

D

10. dududu1976@yahoo.com.br

Lid geworden:
    11 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert, heeft ze al iets van de IND of zo...gewoon het verblijfskaartje of stempel laten zien.

Pak gewoon het goedkoopste ticket, voor 100 euro kan je idd gewoon de datum veranderen.

Maak je geen zorgen.

Groeten!

11. fernandop

fernandop New Member

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert, ik had via internet geboekt, en telefonisch gewijzigd, die 100 euries moest ik op het vliegveld bij de bali van TAP afrekenen in fortlaleza.

12. nietbelan

nietbelan New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus gewoon het goedkoopste ticket nemen dus de US$525 Economy Semi-Restrictive , dan snap ik alleen het verschil niet ten opzichte van Economy met weinig flexibiliteit.... :S

13. nietbelan

nietbelan New Member

Lid geworden:
    16 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder zal ik de garantverklaring / loonstroken, copy pasport, verzekeringsbewijs en een Engelse begeleidingsbrief bijvoegen. Alles vertalen naar het Portugees of Engels lijkt me overdreven of niet ??

14. Artie Veer

Artie Veer New Member

Lid geworden:
    15 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bert

Als je die documenten hebt dan moet het lukken. In principe zal er in Lissabon alleen een security check plaatsvinden maar mochten ze een passport check doen dan kan je in de brief vermelden dat ze doorreist naar NL en hier verblijft. Dat moet a

15. ferry100@hotmail.com

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze in april met TAP vliegt,kijk even of Q dat ook weer gaat doen, zit ze in 1 van die vluchten waar ook Q-int passagiers in zitten, dan wordt er in Lissabon meestal op de aansluiting gewacht, hoeft ze daar geen 7 uur te wachten.

16. Artie Veer

Artie Veer New Member

Lid geworden:
    15 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Q stapt vanaf 1 april over naar TAP. Dit is gisteren bevestigd. Ze zijn nu onderhandelingen over tarieven aan het afronden en vanaf 1 februari zal het waarschijnlijk mogelijk zijn om te boeken via Q.

17. fortal311005@yahoo.com

Lid geworden:
    24 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Q er maar verstandig aan doet bij de onderhandelingen over de aansluitingstijden bij de overstap in Lissabon zowel de heen- als terugvlucht. Voor ons , reizigers is dat als eerste vereiste anders boeken wij liever direct met TAP. Het zal mooi zijn als Q iets kan regelen dat TAP 2 vliegtuigen per week aan kan bieden die een nonstop vlucht direct van Ams naar Forta vliegen. Voor directe verbindingen willen wij wel iets extra betalen.

18. flexable

flexable New Member

Lid geworden:
    15 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    @Arjen Nonstopvlucht is voor Q uiteraard niet te onderhandelen Tap Portugal is net zoiets als KLM Nederland..Het is een lijndienstmaatschappij dus charteren is onmogelijk het enigste wat Q-int kan doen is afspraken maken met Tap over de aankoop van wat st

19. fortal311005@yahoo.com

Lid geworden:
    24 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het verschil niet tussen boeken via Q of direct via internet boeken bij TAP. Wat is het voordeel dan? Nu kan ik ook direct boeken bij TAP .

20. wrap@yahoo.com

wrap@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    4 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Qxxl kan je incl. Hotel boeken, bij Tap niet. Dat is het verschil.

Deel Deze Pagina