taalcursus Engels

Discussie in 'Malta' gestart door tanja.hendriks@hotmail.com, 23 jun 2008.

1. tanja.hendriks@hotmail.com

Lid geworden:
    23 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben me aan het oriënteren voor een engelse taalcursus in Malta,wie heeft daar al ervaring mee? Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen! Ook van het land zelf! mail maar, leuk! Gr, Tanja

2. noortje_nollen

noortje_nollen New Member

Lid geworden:
    24 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Tanja,

Ik heb vorig jaar een taalcursus gevolgd op malta! 3 maanden lang ben ik met EF hier geweest en het was super leuk. Meestal tot een uur of 2 les en daarna met andere internationale studenten op pad of lekker naar het strand. Echt goed voor je Engels!

3. Shaun

Shaun New Member

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil deze zomer een taalcursus doen in malta voor 4 weken. Heeft iemand daar ervaring mee. Leer je echt goed engels in 4 weken of is het meer feesten en uitgaan. Ik vind een feestje best leuk, maar dat is niet de hoofdzaak waar ik voor kom natuurlijk. Ik lees namelijk dat st julians echt een kinderdorp is.

ik hoor het graag groetjes shaun

4. Shaun

Shaun New Member

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze week de cursus boeken, maar weet iemand welk appartement goed is op malta.

5. karenvandenberg

karenvandenberg New Member

Lid geworden:
    11 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van veel mensen gehoord dat een taalreis ontzettend leuk is. Ik weet niet hoe oud je bent Shaun, maar de meeste taalscholen zitten volgens mij wel in St. Julians. PLUS Taalreizen hoor ik veel goede verhalen over en de school ziet er leuk uit!

6. jackiev59

jackiev59 New Member

Lid geworden:
    30 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil ook graag een Engelse cursus doen, maar ben 36 jaar (wel jong in omgang)en ben een beetje bang dat daar in de juli/augustus alleen echt begin twintigers zitten.
    Heeft iemand hier ervaringen mee?
    En wat is beter Plus Taalreizen of EF?
    Gr Jacq

7. p.hendriks

p.hendriks New Member

Lid geworden:
    10 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Allemaal,

Voor leuke en voordelige aanbiedingen naar Malta moet je bij Malta Advies zijn.
    Ook voor langere verblijven i.v.m. bijvoorbeeld een taalcursus doet Malta Advies jou een interessante aanbieding. Google maar eens op Malta Advies.

8. p.hendriks

p.hendriks New Member

Lid geworden:
    10 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Allemaal,

Google eens op malta advies en kijk wat zij aanbieden. Leuke aanbiedingen voor de komende maanden. Ook voor degene die bijvoorbeeld een taalcursus willen volgen heeft malta advies leuke aanbiedingen. Vraag eens een offerte bij hun aan en meld erbij dat je een taalcursus gaat volgen. Voor studenten hanteert malta advies aantrekkelijke prijzen.

9. p.hendriks

p.hendriks New Member

Lid geworden:
    10 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Allemaal,

Google eens op malta advies en kijk wat zij aanbieden. Leuke aanbiedingen voor de komende maanden. Ook voor degene die bijvoorbeeld een taalcursus willen volgen heeft malta advies leuke aanbiedingen. Vraag eens een offerte bij hun aan en meld erbij dat je een taalcursus gaat volgen. Voor studenten hanteert malta advies aantrekkelijke prijzen

10. annah

annah New Member

Lid geworden:
    28 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal,

Ik ga met studytravel waarscheinlijk naar malta toe in mei om een talencursus engels te gaan volgen voor een aantal weken( denk 6) probeer morgen te boeken!
    Mochten er nog meerdere mensen zijn die deze periode zullen gaan, laat maar weten!
    ik ben zee benieuwd hoe het allemaal zal gaan verlopen daar op Malta. De site van studytravel zag er wel verwachtingsvol uit! groetjes[

11. gerda.korevaar

gerda.korevaar New Member

Lid geworden:
    30 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Annah!

Beetje late reactie, maar ben je nog steeds van plan om in mei naar Malta te gaan met Studytravel? Ik heb het net namelijk ook gezien en ben helemaal enthousiast! Wil ook in mei gaan, want dan ben ik afgestudeerd. Lijkt me leuk om wat van je te horen en benieuwd of je al geboekt hebt en ik welk appartement dan.. Groetjes!!

12. Is

Is New Member

Lid geworden:
    21 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Annah en Gerda,

Ik wil in de zomervakantie ook gaan. Misschien leuk om met jullie te contacteren.

gr.

Is

13. Fennah

Fennah New Member

Lid geworden:
    5 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Is

ik ga ook deze zomer naar malta, met de organisatie interlanguage, ik zie het super zitten!

14. StageStudieMalta

StageStudieMalta New Member

Lid geworden:
    9 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die in de aankomende periode naar Malta gaan? Je kunt nu naast de taalcursus ook voor stages naar Malta. Kijk op http://www.stagehuis.nl/stage-in-het-buitenland/stage-malta voor meer informatie over stages in Malta. Je kunt ons ook bezoeken tijdens de onderwijsbeurs Zuid Nederland, je kunt dan al je vragen persoonlijk stellen :)

Deel Deze Pagina