Maikel dit zal allemaal in de toekomst aangepast worden het is ne een opzetje. Registreren zal voornamelijk blijven om controle te houden en tegen spam. De pagina moet er ook in het engels zijn ik zal binnenkort eens kijken war ik hiermee kan.
@ Templeflower Pftt.. ik heb me geregistreerd ( omslachtig zulle!) kreeg een mail dat ik moest aanklikken om te activeren … maar dat ding bleef dood. Dan maar heel "de omslachtige procedure" herhaalt / en het rood venster liet me weten dat er a
@ maikel volgens de legende ben je reeds geregistreerd probeer eens in te liggen met je opgegeven naam en wachtwoord. {Rechts boven in, inloggen aankilikken }
Jammer dat je er gister nog zo weinig van zag, maar ik wil het wel gaan volgen dan zullen we vast nog veel meer te zien krijgen.
Het probleem met FB is dat de meeste mensen FB gebruiken met hun eigen naam.Dan zou je dus een soort alias moeten kunnen maken om op de FB-groep te kunnen schrijven, maar dat gaat niet met FB. Daarom is het initiatief van TF zo goed! Helaas dat het vanaf Thailand niet werkt. Maar misschien is het een instelling TF? Soms kan je aangeven dat websites alleen maar vanaf een land, of juist vanaf andere landen niet opvraagbaar zijn? Andere fora die dat PHBB8 gebruiken zijn wel opvraagbaar vanuit Thailand..... Ik vind het een mooi initiatief! Arjen.
Ik heb mijn best gedaan vandaag; Het forum heeft een opdeling en categorieen. Ik heb zoveel mogelijk wensen proberen mee te nemen. Ik hoop dat jullie het gebruiksvriendelijk vinden. Het is nu aan jullie om te "vullen" Voor de mensen in Thailand ga ik morgen eens spitten.De grenzen zouden het niet moeten zijn daar we al is het dichtbij internationaal zijn :>) Iedereen heel veel plezier http://thailandkenners.phpbb3.nl
@aap: ik ben nog niet veel verder maar op het support forum geven ze dit aan: Hebben ze geprobeerd hun internet cache te legen ?
chache heb ik geleegd helpt niet vond het al vreemd want waarom zou je vanuit thailand je chache moeten legen en vanuit ned. niet
Ik heb de vraag verder gesteld op de support, ben in afwachting. Ben bang dat het een beveiliging is daar er veel spam uit azië komt. Ik hoop op een goede oplossing baal hier echt van. En als jullie met google zoeken op thailandkenners, zien jullie de site dan ook niet staan als link?
Hoi TF, Als ik op google zoek vind ik de site ook niet. Zelfs als ik zoek op "thalandkenners.nl website" komt het niet boven bij Google. Ik heb ook mijn cache leeg gemaakt, maar helpt ook niet.... Maar het komt vast goed! Je moet niet gaan balen hoor! Arjen.