S' avonds naar Hurghada

Discussie in 'Hurghada' gestart door b.bosch3, 22 jan 2008.

1. b.bosch3

b.bosch3 New Member

Lid geworden:
    29 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

wij gaan 26 juli voor 15 dagen naar Hurghada naar het Titanic hotel, nu is mijn vraag is het te doen om s'avonds Hurghada in te gaan om wat te gaan eten of zo en is het dan veilig om als toeristen rond te lopen, vrienden van ons hebben dit gedaan en vonden het niet echt prettig, hebben meer mensen die ervaring of valt het toch wel mee.

groetjes erica

2. ebennis1@chello.nl

ebennis1@chello.nl New Member

Lid geworden:
    30 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi erica

wij komen ook meestal savonds aan in hurghada en nog nooit maar dan ook nooit hebben wij een onprettig gevoel gehad
    dus snap niet zo goed waar jullie vrienden dat op baseren van een niet prettig gevoel
    wij komen tussen bijde op onze vakantie smorgens om half 5 terug wandelen van het centrum naar ons hotel met onze dochter van nu bijna 15
    nog nooit last of onprettig gevoel gehad hoor
    ik zeg altijd maar zo respecteer je medemens zoals jezelf gerespecteerd wilt worden
    heb je vragen verder stel ze gerust
    wij vertrekken 29-7 weer heerlijk naar hurghada

m.v.g petra

3. b.bosch3

b.bosch3 New Member

Lid geworden:
    29 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    bedankt voor je reactie , ja ze hebben ons dit verteld en zijn naderhand nog een keer HUrghada in geweest en hadden toen via via geregeld dat er een Egyptenaar mee liep , die had ze ook opgehaald en weer teruggebracht naar het hotel, en dat was ze een stuk beter bevallen. Maar net zoals je zegt respect is belangrijk.
    Zitten jullie vlakbij Hurghada ons hotel ligt 15km van Hurghada af, zal vast wel busverbinding naar toe zijn.

Nogmaals bedankt voor je reactie en we kijken er echt al naar uit duurt nog lang 6 maanden.

gr.erica

4. Frank Strauven

Frank Strauven New Member

Lid geworden:
    23 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    wij gaan in oktober naar naar Hurgada en vliegen vanaf Koln. Heeft iemand ervaring met vliegveld Koln,is het daar een beetje overzichtelijk? Kan ik daar ook een parkeerplaats van te voren reserveren?
    B.v.d Frank.

5. davy.loos@euphonynet.be

Lid geworden:
    26 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben s'avonds gewinkeld in Hurghada, zonder problemen. Er lopen toeristen genoeg rond, zodat je weinig last hebt.

6. woodie

woodie New Member

Lid geworden:
    6 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    s,avonds over straat gaan in hurghada is geen enkel probleem. Zelfs niet voor vrouwen. Er lopen volop toeristenpolities rond en men laat het wel uit het hoofd om iets te proberen. Onze ervaring is dat de mensen je wel nakijken (ik ben ook nog eens blond) en gedag zeggen maar verder niets. Wij zijn zelfs in een buurt geweest waar je niet of nauwelijks toeristen ziet en geen centje pijn. Wel proberen wij ons altijd een beetje aan te passen, dus niet halfnaakt over straat! (tenslotte zijn wij te gast)

7. annique_elisabeth

annique_elisabeth New Member

Lid geworden:
    8 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik er was ben ik 1 keer 's avonds naar hurghada geweest. ik voelde me niet prettig want m'n moeder en ik werden constant aangestaard en aangesproken, terwijl we er ons wel gewoon op gekleed hadden (bedekkende kleding) wat bleek ook: onze fotocamera is gestolen die avond. en ik zeg 1 ding: de politie in hurghada is echt 29347 keer niks!

8. tiene

tiene New Member

Lid geworden:
    19 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar politie in hurghada echt niks, altijd opletten want er word heel veel gepikt daar!

9. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn 1x sávonds in Hurghada geweest en wij vonden het 3x niks, dat gezeur en gedram aan je hoofd, voor we het wisten stonden we al in een shopje en de deur ging dicht. bah nou wij zijn echt niet van gisteren maar dit ging zo snel, heel vervelend.

10. etje

etje New Member

Lid geworden:
    9 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    we willen van hurghada naar Luxor, kan je ook vliegen? en hoe duur is dat? of is het op n andere manier taxi bv ook niet zo duur?En kun je dat makkelijk regelen vanuit Hurghada

11. just_mii_an

just_mii_an New Member

Lid geworden:
    30 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gisteren terug gekomen uit egypte..!! en het is me goed bevallen,, al braken er hier en daar ook relletjes uit in hurghada centrum..!! vanwege het gebeuren in Cairo..!! Verder wordt je overal aangesproken of je wilt kijken in hun shop..!! gewoon gezellig doen..!! wij hebben zelfs iemand leren kennen waar we elke avond heen gingen en 2 uur hebben gezeten met een bakkie koffie en thee.!! ze zijn heel erg vriendelijk voor de nederlanders..!! de russen daarentegen totaal niet..!! ga gewoon lekker rustig winkelen daar.!! stoor je niet aan de verhalen want het valt allemaal 99% mee..!! in Turkije zijn ze erger en opdringeriger..!!

Deel Deze Pagina