rondreis costa rica!

Discussie in 'Costa Rica' gestart door Elroy, 24 aug 2012.

1. Elroy

Elroy New Member

Lid geworden:
    24 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb een vraag, en weet zeker dat die hier wel beantwoord kan worden.
    ik ben bezig om een rondreis in elkaar te zetten (selfdrive)en dan voor 3 weken. maar ik kom maar niet uit de route. ik hou namelijk erg van natuur en wildlife en mijn vriendin vind een paar daagjes strand ook erg leuk.
    heeft eiemand enkele suggesties en aanbevelingen?

alvast bedankt

2. Costa rica advisor

Costa rica advisor New Member

Lid geworden:
    13 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, you can follow the route we took, its a great one, and 3 weeks if you have a rental car it makes it easy.

Starting point - Alajuela from there we drove up north, rincon de la vieja and rio celeste , if you have another day try to do the cano negro on a boat.

from there we headed to arenal , 2 days there is more than enough , from arenal to monteverde again 2 days is ok, you can sleep in Santa elena
    than we headed back to alajuela with a day stop of a rest, you can relax a bit and from that point via volcano irazu , and than via the cerro de la muerte all the way down to san vito the the south amazing of costa rica

after that we took the car to sierpe , left at there in safe payed parking and took the boat to drake bay, and from there a day tour to corcovado .

this is around 60% of our tour, you can ask anything if you like

I live in holland i do speak dutch, my writing is not the best but i talk and understand it!

check our tour via our youtube film :
    http://www.youtube.com/watch?v=8zg4ql2rM8Q we did over 130 films there.

Good luck & PURA VIDA :)

3. JenWal

JenWal New Member

Lid geworden:
    5 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Elroy, ik denk dat de reis nu wel gemaakt is! Is het allemaal gelukt met de route en heb je genoten?

Ik heb ik 2012 een rondreis door Costa Rica gemaakt. Weet nog dat ik toen geboekt heb via http://www.vakantie-costarica.com/ en was erg tevreden. Beetje laat maar misschien hebben andere lezers er nog iets aan!

Deel Deze Pagina