Reisgenoot Gezocht, voor alles in! Gebied: buiten US of west Europese landen

Discussie in 'Reisgenoten gezocht' gestart door Arnoud113, 10 feb 2013.

1. Arnoud113

Arnoud113 New Member

Lid geworden:
    10 feb 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik ben Arnoud een 19-jarige jongeman die wel in is voor een avontuur.
    Ik heb dan ook dit jaar een tussenjaar genomen om 3 maanden naar de VS gaan, maar helaas is dit door omstandigheden in het water gelopen.
    Nu full-time werkend in een supermarkt, wachtend op het nieuwe schooljaar, begin ik het toch wel jammer dat ik er niet op uit ben geweest.

Dus om zo geen spijt te hebben van dit jaar wil ik toch nog een mooie, avontuurlijke reis maken. Het maakt mij niet uit waar, ik sta open voor alles.
    Plan is wel om er 1.5-2.5 maand er op uit te zijn, met vertrek ergens in maart- begin april.

Maja, om dit in m'n eentje te doen is natuurlijk ook niet leuk, daarom zoek ik een leeftijdsgenoot(e) die wel zin heeft in een avontuur.

Backpacken in Aziƫ, oost-Europa of zuid-Amerika, een brommertje kopen ergens in Nepal en een epic roadtrip naar Vietnam? Ik sta voor alles open!

Groeten

Arnoud

2. Uma Teurman

Uma Teurman New Member

Lid geworden:
    27 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een auto wil huren dan kan ik je wel iets aanbevelen. Ik was heel blij met TUI Cars. Op hun website vind je hun volledige aanbod. Ze hebben meerdere ophaallocaties wereldwijd, dat kan je vinden op https://www.tuicars.com/nl/

Deel Deze Pagina