reisgenoot gezocht Argentinie najaar 2012

Discussie in 'Argentinië' gestart door Adriana, 7 jan 2012.

1. Adriana

Adriana New Member

Lid geworden:
    7 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    In oktober-november wil ik Argentinie ontdekken in ca. 3-4 weken. Mijn voorkeur gaat uit naar natuur, cultuur, nieuwe mensen ontmoeten en de tango (leren) dansen. Dit alles op een ontspannen manier.
    Bij voorkeur reis ik niet alleen maar met iemand die soortgelijke ideeen heeft! Een 'reisplan' moet nog gemaakt, wie weet doen we dat samen of met een (klein) groepje? Ik ben 37 jaar, HBO-geschoold en kom uit midden Nederland.

2. KARO2502

KARO2502 New Member

Lid geworden:
    31 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Adriana,

Ik heb me een vlucht geboekt van 24 okt tem 11 nov naar Buenos Aires en ik wilde rondtrekken in ARG/CHILI. Heb al een plan laten opmaken maar als alleenreizende is het dikwijls duurder en ook niet altijd even gezellig alhoewel ik vrij snel contacten leg maar misschien kunnen we wel een stukje samen afleggen.... Je laat maar iets weten, grtjes Karolien :)

3. Nohemi

Nohemi New Member

Lid geworden:
    16 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Adriana,

Ik weet niet of jij al je plannen hebt vastgelegd. Maar ik ben van plan om begin november voor drie weken naar Argentinie te gaan. Ik wil daar graag Spaans leren en ook rondreizen. De natuur en cultuur vindt ik ook leuk om mee te maken en daar hoort de Tango natuurlijk ook wel een beetje bij. Ik ben niet van plan om mijn reis van te voren helemaal vast te leggen. Dus met een groep mee te gaan. Maar ik zou het wel gezellig vinden om met iemand samen te reizen een stuk. Ik hoor wel of je nog interessen hebt.

Groetjes

Nohemi

4. Gallina

Gallina New Member

Lid geworden:
    26 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hola Nohemi, misschien moet je even op onderstaande link kijken:

http://www.wereldwijzer.nl/forum/reisgenoten-forum

5. jayjay

jayjay New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo NOHEMI KARO OF ADRIANA

ik ben op zoek naar iemand die voor mij een fiets mee zou kunnen nemen naar argentinie.

Het is een fiets die ik voor een vriend in argentinie heb gekocht , maar ik wil hem niet op sturen om dat het een vrij dure fiets is.

de fiets word door mij afgeleverd in een doos op schiphol en we kunnen hem van te voren open maken en na kijken( dat er niks geks in zit!!!) , en mijn vriend staat je op te wachten op het vliegveld in argentinie. !!!!DUS GEEN GESJOUW !!!!!!

Aangezien ik zelf niet naar argentinie reis, zoek ik dus iemand die de fiets voor mij kan mee nemen. En daar wil ik je 200 euro voor betalen.

Met de KLM heb je geen extra kosten als je in plaats van een koffer een fiets mee neemt, maar zijn er wel kosten dan zijn die voor mijn rekening.

Dus wil je op een makelijke manier 200 euro op je reis besparen stuur me een mailtje naar carlospaz.arg@gmail.com

Groetjes, jeroen

Deel Deze Pagina