protur club monte safari

Discussie in 'Mallorca' gestart door ann van cauwenberge, 7 mei 2007.

1. ann van cauwenberge

ann van cauwenberge New Member

Lid geworden:
    7 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vertrekken volgende maand, 6 juni voor 10 dagen naar dit hotel. Wij reizen met 2 kids van 2 en bijna 4. Wie kan ons tips geven of een ideetje van wat we kunnen verwachten.
    Wij kijken heel hard uit naar deze vakantie.
    Alvast dank
    fam: Rouckhout

2. tooske

tooske New Member

Lid geworden:
    30 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.zoover.nl/spanje/mallorca/cala_millor/protur_monte_safari/aparthotel,

hier boven heb je de link ,ik weet niet of je die al hebt ,maar het schijnt er heel goed te zijn ,voor al met kleine kinderen ,ik hoop dat je dr wat aan hebt ,ik kenhet zelf niet dus,....al vast een hele fijne vakantie groetjes ,tooske uit waalwijk

3. tooske

tooske New Member

Lid geworden:
    30 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    aanvulling

Maar laat je ook niet te erg beinvloeden hoor ,als er negatieve tussen staan er zijn mensen die altijd klagen ,wij hebben een keer een 4 sterren hotel gehad het mooiste van het mooiste ,heerlijk eten en noem maar op ,ik kwam thuis en dacht ik ga even mn ervaring op internet zetten .
    Nou joh al die reacties niet normaal zo slecht en het was helemaal te gek joh daar ,maar ja (nederlanders he hahahah) zijn het hilton gewend denk ik . doei

4. Daisy Vandewiele

Daisy Vandewiele New Member

Lid geworden:
    18 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij vertrekken ook op 6 juni naar Mallorca, maar wij verblijven in het hotel Vista Badia, dat zou aan de overkant van de straat zijn van Protur Safari en van dezelfde keten. Op internet vind ik niks dan lof over deze hotels, vooral met kleine kindjes (ik heb een dochtertje van 21 maand) zou het super zijn.
    Je zou ook gebruik kunnen maken van verschillende zwembaden & restaurants in de hotels.
    Ik zie er al naar uit, wie weet kom ik je daar tegen

Groetjes

5. Geheime aanbidder

Geheime aanbidder New Member

Lid geworden:
    25 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Daisy ! Mij ben je er zeker tegen gekomen , ik herinner me het nog , .. toen je man lag te slapen hebben wij lekkere dingen gedaan MMMM !! Hoop je snel weer te zien

6. ahome

ahome New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    nou zeg....wat een taal

Deel Deze Pagina