Prive gids/chauffeur thuis regelen of ter plaatse

Discussie in 'Bali' gestart door vera, 1 jun 2010.

1. vera

vera New Member

Lid geworden:
    9 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij gaan in juli op huwelijksreis naar Bali en willen dan graag het eiland ontdekken, dit lijkt ons het leukst met een prive chauffeur die ons de mooie plekjes kan laten zien. Is het verstandig (gezien de vakantieperiode) om de chauffeur nu al te boeken of kunnen we dat prima te plaatse regelen? Ik hoor het graag!

2. Thijs-op-Bali

Thijs-op-Bali New Member

Lid geworden:
    6 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Vera,

Ik denk dat je een chauffeur het beste daar kan regelen het ligt er een beetje aan in wat voor accomodatie dat je verblijft maar ik denk dat zij jullie een goed advies kunnen geven.

Het is belangrijk om niet zo maar overal in te stappen, maak een goede afspraak voor bijvoorbeeld een dag rondrijden dit kost namelijk ongeveer 500.000 rph dit is ongeveer € 38 ,-

Als je wil kan ik je ook nog wel aan een goede chauffeur helpen op Bali ligt er wel een beetje aan waar je verblijft.

Gr. Thijs

3. hhpa.hermans

hhpa.hermans New Member

Lid geworden:
    10 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi kadek kun je misschien een mailtje sturen naar mij ik heb geprobeerd om jou een mailtje te sturen maar geen succes.Mijn mailadres is hhpa.hermans@mindef.nl

Gr hans

4. sales

sales New Member

Lid geworden:
    29 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Vera,

Ik heb hele goede ervaringen met Ubud taxi. De eigenaar Paul heeft hele scherpe prijzen, ze hebben een website dus je kunt al een kleine indicatie krijgen via de website.
    Veel plezier op Bali!

Groetjes,
    Reinie
    DroomDecor.nl

5. marjan_de_bruijn

marjan_de_bruijn New Member

Lid geworden:
    6 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Wie kan mij tips geven over een reis naar bali. bv Welke vliegmaatschappij Wat we zeker moeten zien Waar naar het strand? Tips voor goede hotels. We willen de reis zelf helemaal
    alleen doen.

6. Roy Niepce

Roy Niepce New Member

Lid geworden:
    28 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Tijs,

We gaan op 28 augustus a.s. naar Indonesie (Djakarta) en we zijn van plan rond de 14e september of misschien nog wel eerder, in Bali te zijn. Waarschijnlijk verblijven we dan in Semanyak. Heb je soms ervaring met een goede chauffeur die ons kan brengen op de plekken in Bali die we willen bezoeken?

Groet,
    Roy en Lynda

7. martinerijksen

martinerijksen New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Roy en Linda,

Hou er rekening mee dat het bilanees nieuwjaar is op 14 september en heel veel dicht is. Het zal op Bali dan ook erg rustig zijn.
    Ik heb dit van een buurman van mij.
    Zelf ga ik 27 augustus naar Bali.

Groetjes,
    Martine

8. Mar-10

Mar-10 New Member

Lid geworden:
    11 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik je een goede raad mag geven : regel je uitstappen zelf, het bespaart je veel geld en je doet alles op je eigen ritme. Wij hadden een fantastische gids Made, een Balinees die heel goed Nederlands spreekt en je de mooiste plekjes laat zien, de tradities, de cultuur, met hem leer je het echte Bali kennen. Je kan hem mailen : mdcatra@yahoo.com Veel plezier !

9. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij komen al jaren op Bali en vertoeven daar altijd een paar maanden per jaar. Heb goede tips wanneer je in Sanur en omstreken verblijft. Heb goede tips voor bezienswaardigheden en een tel.nr. van een goede, betrouwbare chauffeur die goed verzekert is en in het bezit is van een rijbewijs. Heeft al 30 jaar ervaring als gids en weet de meest bijzondere plekjes. Desgewenst kan ik je e.e.a. toesturen per mail. betty.schuit@kpnmail.nl

10. ericcaris

ericcaris New Member

Lid geworden:
    22 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn afgelopen week thuisgekomen na een rondreis door Java, en daarna nog een weekje op Bali(Sanur). Wij hebben daar gebruik gemaakt van een chaufeur met auto(7 personen) wat zeer goed bevallen is. Je kan hem per dag huren incl. auto voor ongeveer 400.000 rupia(rond de 35-40 euro). Zijn naam is Ketut Suwendra (iketutsuwendra@yahoo.com) en is via mail en telefoon te bereiken (08179781331). Vertrek van zowel Kuta als Senur.
    Als je nog tips nodig hebt mail maar even.

11. suzanne_vd_veen

suzanne_vd_veen New Member

Lid geworden:
    9 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wij hebben op Bali gebruik gemaakt van de diensten van Ketut Suwendra. We zijn zeer tevreden over hem en dan met name vanwege zijn veilige rijgedrag(we hebben ook anders meegemaakt!). Hij heeft ons veel mooie plekjes op het eiland laten zien.

Zelf hebben we in ons eerste hotel telefonisch contact opgenomen met Ketut, maar wellicht is het makkelijker om hem van tevoren per email te vragen naar de mogelijkheden.

12. Martzen

Martzen New Member

Lid geworden:
    4 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn zoon zijn in december 2010 op Bali geweest.
    We troffen daar een vriendelijke niet opdringerig man, zijn naam is Made Budayak Dayak.
    Hij kent het eiland op zijn duimpje, heeft ons veel toeristische en vooral niet toeristische plaatsen laten zien. Ook zijn we bij zijn familie thuis geweest in het noorden van het eiland.
    Mijn zoon van 16 is met hem uitgeweest in Kuta en Sanur, dat was helemaal oke!!
    De auto waarin hij rijdt heeft airco en hij rijd erg safe!!
    Zijn telefoonnummer is 006282144540679. Zeg hem dat Joska en Martzen hem hebben aanbevolen en doe hem de groeten als je wilt. Emoticon: Yes! Je kunt hem vanuit Nederland bellen of ter plaatse. Zijn verblijfplaats is Sanur, maar ook als je elders verblijft kun je hem als chauffeur bellen.

13. wilh

wilh New Member

Lid geworden:
    19 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook even op www.baliontour.info

een goede en betrouwbare chauffeur die ook nog nederlands spreekt

wij gaan deze maand weer ,en gaan zeker weer gebruik maken van zijn diensten
    zijn naam is Yno Supratikno

14. Manon+Dani

Manon+Dani New Member

Lid geworden:
    4 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend en ik zijn afgelopen maand naar Bali geweest. Van te voren hebben wij (via tips van een forum) contact gelegd met chauffeur Agus Kuswana. We kunnen hem zeer aanbevelen!

Voor onze aankomst in Bali hebben we veel email contact met hem gehad. Hij vroeg ons wat onze interesses waren en welke delen van Bali we graag zouden zien. Op basis daarvan heeft hij een volledig reisschema voor ons gemaakt met de mooiste plekjes!

Elke dag stond hij stipt op tijd voor ons hotel en reed ons overal naar toe.

Hij vraagt 350.00 RP (30 euro) voor een dag van 8 uur, ongeacht het aantal personen. Per extra uur vraagt hij 20.00 (1,50 euro). Hij heeft een busje met airco waar plaats is voor maximaal 5 personen. Ook de parkeergelden (die overal betaald moeten worden) neemt Agus voor zijn rekening.

Hij is heel flexibel in zijn werktijden en, het belangrijkst, zeer betrouwbaar. Hij spreekt vloeiend engels en probeert het je echt naar de zin te maken. Wij hebben ontzettend met hem gelachen en niets was hem teveel. Het verkeer in Bali is erg hectisch, maar Agus was een prima en veilige chauffeur die geen onnodige risico's neemt.

80% van zijn klanten zijn Hollanders, waardoor hij ook een paar woordjes Nederlands kan.

Je kunt contact met hem leggen via telefoonnummer 628123 842 814 of zijn emailadres gil.agus@hotmail.com

Vraag hem dan bovengenoemde prijs te bevestigen en zeg hem dat Manon en Dani hem hebben aanbevolen.

Wij hebben in ieder geval een top vakantie gehad, met grote dank aan Agus!

15. Sanya

Sanya New Member

Lid geworden:
    11 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk samen met een betrouwbare chauffeur Ketut. De prijs is 40 euro voor de gehele dag inclusief benzine. Hij kan je naar de moooiste plekken brengen en is ook engelsprekend.

Stuur mij een mailtje info@adailystay.com om de chauffeur te boeken en evt andere excursies en accommodaties in Bali.

16. baptid1

baptid1 New Member

Lid geworden:
    9 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Als je in Bali een persoonlijke chauffeur zoekt .. kan ik jou de onze adviseren !
    Gede Tito heeft ons voorbije maand een geslaagde tour gegeven tegen een heel eerlijke prijs en heel correct en aangename gast !

Hier zijn gegevens :

Gede Tito Sanjaya
    +62-812-376-8870
    bali_island_tour@yahoo.co.id

of zijn website : www.bali-taxi.webs.com.

Geniet van de trip !
    Dirk

17. Romano

Romano New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie al geweest zijn maar Made Catra is een Nederlandstalige gids die jullie ook kan rondrijden langs de mooiste plekken van Bali! Hij kent het eiland als geen ander en past tours aan aan de wensen van zijn gasten. Dit kunnen half daagse tours zijn tot een rondreis van 6 dagen. Ook voor Lombok en Java heeft hij mogelijkheden. Hotels, vliegtickets etc zijn ook te regelen via zijn website, erg handig en met de commissie die hij daarvoor krijgt van die maatschappijen ondersteun je zijn familie ook weer direct: www.bali-gids.webklik.nl

18. Mr.John

Mr.John New Member

Lid geworden:
    3 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    In Sanur hebben wij gebruik gemaakt van Ketut Sukanta. Een betrouwbare en engels sprekende chauffeur. Een dagtrip kost tussen €35 en €50. Afhankelijk van afstand en duur van de trip. Tel 006281338702443. Email skty@ymail.com.

19. Iskander

Iskander New Member

Lid geworden:
    11 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn een koppel dat in september 2016 naar Bali is afgereid met FOX Verre Reizen voor een 17-daags verblijf waarvan 12 dagen in rondreis. De laatste 5 dagen werden doorgebracht te Kuta op hotel in vrij verblijf (rustdagen). Wij hebben toen 1 volle dagtrip geboekt met gids, auto en chauffeur op eigen initiatief met Made Catra. Wij kozen voor “Hele dag Bali: Tour C -Jatiluwih tour” die je terugvindt op Made Catra’s website http://gids-bali.nl/hele-dag-eiland-tour/ De bezochte sites waren niet ingebouwd in het reisplan van FOX en vormden er een aanvulling op. Wij genoten van een uitstekende chauffeur en een fantastische NL-talige gids Putu, onze dag kon niet meer stuk. Dit voor een degelijke prijs-/kwaliteitsverhouding. Made Catra organiseert uiteraard ook andere rondreizen op Bali. Net zoals de forumleden Romano en Mar-10 kan ik de diensten van Made Catra met gerust gemoed aanprijzen, louter uit erkentelijkheid voor diens eerlijkheid en goede dienstverlening. Je kan best ook reeds het en een ander per e-mail thuis regelen voor je vertrek.

20. Indonesie Reizen

Indonesie Reizen New Member

Lid geworden:
    9 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Vera
    Heb je reis al gepland op Bali en hoevel dagen jou huwelijk reis op Bali?
    voor meer informatie stuur mailtje aan yudi.drsmn@gmail.com

Groetjes

Yudi

Deel Deze Pagina