prijzen restautants in Mallorca

Discussie in 'Mallorca' gestart door Myrene, 2 jul 2006.

1. Myrene

Myrene New Member

Lid geworden:
    2 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil eind augustus / begin september op vakantie gaan naar Mallorca met een vriendin. We twijfelen nog of half pension / all inclusief nemen of logies / ontbijt. Kan iemand mij vertellen hoe de prijzen liggen op Mallorca?

2. remkovossen

remkovossen New Member

Lid geworden:
    21 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker zo'n forum, als niemand een reactie geeft....
    Daarom een reactie met een mededeling waarmee ik niet zeker ben; maar volgens horen zijn de prijzen vrij hoog, uiteraard afhankelijk van de plaats waar je zit. All inclusive zou dus wel een aanrader zijn. Ik heb horen zeggen biertjes tegen de 15 Euro......

3. pvisser28

pvisser28 New Member

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, biertjes tegen de 15 Euro, dat valt wel mee, in Cala Ratjada (NO) betaalde ik voor een biertje (Canja) 1,40, een behoorlijke maaltijd in een restaurant kost met voorgerecht zo'n € 15,00. Het valt dus wel mee. Er zijn wel verschillen waar je zit dus aan een promenade of haventje ben je vaak wat meer kwijt.

4. Shooters Mallorca

Shooters Mallorca New Member

Lid geworden:
    13 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen vallen zeker mee, en zijn niet meer als in nederland !!
    ik denk dat als je in de stad uitgaat in nederland dat je meer kwijt ben dan bij ons !
    Wil je meer info, stuur me maar een mailtje dan.
    Gr

5. misstoet1

misstoet1 New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    het is idd net als in nederland (dus duur ) maar als je kijkt in de prijs verhouding is all in clusive het voordeligst ,ook al zou het eten een keer niet smaken het drinken haal je dr zeker uit ,dan hoef je niet eens heel de dag bij je hotel te zijn ,als je kijkt dat je tussen de 12,50 en 17,50 extra per dag al allinclusive hebt ,nou dat drink je zeker wel op hoor van 10 uur s ochtends tot 23.00 s avonds ,dan kun je naderhand nog op stap en lekker goedkoop indrinken ,er zit heel veel bij dat allinclusive in spanje kwa drankjes .het is misschien wel duur bij t boeken als je 10 dagen gaat is het 10 x 15,oo euro is 150 ,dus ben je geneigd om te zeggen ik doe het niet ,maar je haalt het er zeer zeker uit .groetjes sylvia,waalwijk

6. flipper_1500

flipper_1500 New Member

Lid geworden:
    15 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je op mallorca (arenal) ook nog leuke kroegen voor 30 ers .
    Weet je het maakt me niet zo veel uit langs de boulevaard is het wel tof,maar als iemand nog suggesties heeft ,hoor ik het graag een leuk cafe is nooit weg toch ? groetjes

Deel Deze Pagina