phuket

Discussie in 'Thailand' gestart door petracent, 19 jul 2006.

1. petracent

petracent New Member

Lid geworden:
    14 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    In oktober ben ik 4 dagen in phuket.
    kan iemand mij vertellen welke uitstappen ik daar echt niet moet missen?eilandjes in de buurt of rondreis op phuket zelf?

2. g franke

g franke New Member

Lid geworden:
    9 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat naar de plaatselijke reisbureau's en saar hebben ze allerlei dag trips voor het uit kiezen

3. g franke

g franke New Member

Lid geworden:
    9 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    http://thailand.hamerlink.nl/ hier bij stuur ik je een heel bruikbere link over thailand groetjes en veel plezier

4. Jeroen Peters

Jeroen Peters New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met het maken van een informatieve site over Phuket en Thailand in het algemeen.
    Graag wil ik er een informatieve site van maken. Wil graag wat input voor hebben van mensen die onlangs Phuket hebben bezocht. Leuk reisverslag ofzo. Het is wel de bedoeling om het te publiceren op mijn site. Als je input hebt die je beschikbaar wil stellen graag. Foto's mogen ook.

Zelf ga ik 12 september met mijn vriendin naar Phuket voor 18 dagen. Leuke tips kan ik dan ook zeer zeker gebruiken.

Ook als je suggesties hebt voor deze site dan hoor ik het graag. De site wordt momenteel nog gebouwd maar je kunt hem al bekijken.
    Het adres van de site is www.funatphuket.com

Misschien wil je dan ook al eens in het gastenboek schrijven
    Bedankt en tot ziens!

5. Jeroen Peters

Jeroen Peters New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug van Phuket. Wat ik vind dat je absoluut niet mag missen is de Show van Phuket Fantasea. Een absoluut hele mooie show met olifanten, ilusionisten, acrobaten, zang en dans en een verhaal. Show is in een prachtig mooi theater (Palace of the Elephants) Zeker doen zou ik zeggen. De kosten zijn circa 2000 bath. Ook de show van Simon Cabaret (VIP seat is 600 bath)is prachtig. Duurt bijna anderhalf uur en is goed voor de start van een leuke avond. Het is een entertainmentshow met omgebouwde mannen. (Leek me eerst niets maar geen spijt dat ik geweest ben).

Meer vragen? mail me maar op info@funatphuket.com!

Jeroen Peters
    www.funatphuket.com

Deel Deze Pagina