phapos

Discussie in 'Cyprus' gestart door lasalle22, 21 mei 2007.

1. lasalle22

lasalle22 New Member

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan komende juli naar phapos, nu lees ik op internet dat daar voornamelijk ouder volk komt!!! klopt dit?? want wij zijn in de 20 en nu zie ik de bui al hangen dat wij dadelijk alleen maar tussen de 60 plussers zitten? wie is in phapos geweest, en kan mij vertellen of er gemengd publiek komt?

2. Niques

Niques New Member

Lid geworden:
    9 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kim,

ik zie dit berichtje nu pas en inmiddels zul je wel weten dat het niet alleen ouder volk is daar. Wel veel engelse, maar toen wij er waren in 2004 was het er een groot feest in de barstreet met jeugd. Ik neem aan dat je je er wel vermaakt zal hebben.

3. martinovdr@hotmail.com

Lid geworden:
    7 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ik heb er 20 maanden gewoond en gewerkt! alleen ouder volk daar? BULLSHIT! ik raad aan om naar de harbur te gaan! daar vind je night street! een en all restaurant en cafe en discotheek! SUPER als je de bus pakt ben je in 10 minuten in coral bay! een prachtig zand strand!!! zou zeggen veel plezier!!!

4. annnnedv

annnnedv New Member

Lid geworden:
    29 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    He Kim,

Ik ben er vorig jaar ook geweest en is zeker heel erg gezellig. Leuke gezellige sfeer, en je kunt er voor je rust heen gaan maar je kunt er zeker ook lekker op stap gaan in night street. Kijk anders ook op http://www.vakantiecyprus.nl/reistips-vakantie-cyprus.php, via deze site zijn wij op vakantie gegaan en er staan zeker wat leuke tips op.

groetjes annemarie

5. tonnvog

tonnvog New Member

Lid geworden:
    14 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan begin oktober naar cyprus
    Hoe is de tempratuur dan .
    En 2 weken paphos is dat te lang ??
    Wie kan het me vertelen

Deel Deze Pagina