Normale prijs M�rida?

Discussie in 'Mexico' gestart door Marina_b, 22 aug 2013.

1. Marina_b

Marina_b New Member

Lid geworden:
    22 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

Volgend jaar (2014) ben ik van plan om naar Mérida te gaan met 2 andere vrienden.. Alleen ik had wat vraagjes (ik weet dat de tickets voor volgend jaar in Juli/Augustus nog niet open zijn maar ik wil graag voorbereid zijn, haha..)

-Wat is een beetje de normale prijs voor een retourticket naar Mérida in Juli/Augustus? Is bijv. onder de duizend mogelijk of raden jullie aan om dat niet te doen vanwege de meer 'onbekende' airlines?
    -Overstappen in Mexico city: Is dit aan te raden? Ik las namelijk allemaal dingen op het internet en ik zie al die ellendige progamma's zoals Locked up Abroad waarbij het meteen al zo'n afschrikkend gevoel geeft.

En voor de rest.. Zijn er mensen hier op het forum die naar Mérida zijn gevlogen? Hebben jullie tips/tricks/must see's of iets dergelijke voor als we daar zijn? :) Of misschien tips voor bij het boeken? Het zal namelijk de eerste vlucht zijn die ik zelf (en met mijn andere 2 vrienden natuurlijk) ga boeken. Dus we willen niet te duur uit zijn, maar we willen ook wel een beetje een goeie airline.

Groetjes Marina

Deel Deze Pagina