nieuw leven inblazen???

Discussie in 'Gambia' gestart door Svenn H, 23 apr 2015.

1. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie wellicht hebben gelezen ben ik, Sven, de nieuwe eigenaar van het forum. Het forum heeft wat achterstand en hier ga ik aan werken!

Zoals jullie hebben gemerkt zijn alle topics met het aanbieden van medicijnen e.d. verdwenen. Dit wordt niet meer getolereerd.

Wel kan ik jullie hulp goed gebruiken, namelijk het nieuwe leven in blazen! Hoe kunnen we dit het beste gaan doen? En wat zien jullie graag veranderd/ verbeterd?

Hopelijk geven jullie je mening en kunnen we er weer een goed geheel van maken!

2. Jack1

Jack1 New Member

Lid geworden:
    1 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Svenn, dit vertelde je al eerder.
    Stel jezelf voor en vertel ons hoe je het wilt hebben op dit forum en hoe je het wil gaan doen.
    Vertel niet allleen dst je er aan gaat werken want daar merken anderen niets van.
    Ik kijk uti naar je eerste echte posting

3. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Jack1 dat klopt. Toch is een overname niet 123 gedaan. Hij is overgezet maar er zitten nog behoorlijk wat fouten/ irritaties in welke er, aangegeven door forumgebruikers, uitgehaald moeten worden. Hiermee zijn we dan ook bezig.

Aangezien er op dit moment ook geen makkelijke plek is m.b.t. posten van een centraal topic is in het brazilieforum een centraal topic gestart met suggesties voor verbeteringen/ tips e.d. Mijn visie is in eerste instantie het netwerk in orde krijgen en dan gaan we aan de pr werken.

Hierbij het topic: http://brazilie.reisforum.nl/topic/30857/1/sticky:praatcaf%C3%A9-brazili%C3%AB.html

Uiteraard is iedereen welkom, maar dit was de plek waar nog de meeste post plaatsvinden.

4. Jack1

Jack1 New Member

Lid geworden:
    1 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Svenn, je verhaal is langzamerhand erg ongeloofwaardig.
    Volgens mij kan kan je beter stoppen met dit reisforum.
    We zijn onderhand een heel jaar verder.
    En er is nog steeds niets gebeurd.
    Hoe krijg je een forum kapot!!??
    Zo dus!!

5. Svenn H

Svenn H New Member

Lid geworden:
    3 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Jack,

Begrijpelijk. Het forum is een tijd geleden inderdaad overgenomen. De opdracht voor vernieuwing is pas later gegeven. Daar zijn ze druk mee bezig, toch langer dan verwacht. Gezien het netwerk en samenwerkingen worden er steeds wijzigingen doorgebracht wat ook tijd met zich meeneemt. Het is niet enkel en alleen dit forum.

Daarnaast ICT is een geduldig proces. Ook voor ons duurt het helaas langer dan we hadden gehoopt.

Uiteraard mijn excuses, maar ook ik zit te wachten tot ik er mee verder kan.

Deel Deze Pagina