Niet met corendon naar Turkije gaan!!!

Discussie in 'Marmaris' gestart door Teun uit assen, 18 nov 2005.

1. Teun uit assen

Teun uit assen New Member

Lid geworden:
    18 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn van de zomer met corendon naar turkije (marmaris) gegaan. Het was werkelijk waar een ongeregeld ***zooitje. We wisten pas 4 uur van te voren hoelaat we moesten vertrekken. We moesten eigelijk naar schiphol, maar we kregen te horen dat we op Maastricht landen. Toen moesten we nog doodleuk met de bus naar Amsterdam. Vanaf daar bekeek je het maar. We waren boos en moe, kortom zeer chagie op die (let op taalgebruik)! van Corendon. Neem alsjeblieft een andere reisorganisatie

2. Reisleider

Reisleider New Member

Lid geworden:
    12 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    je hebt gelijk!heb zelf in toerisme gewerkt ( niet bij corendon hoor) en deze zomer ga ik er weer werken maar corendon gaat heel erg achter uit!
    Het schijnt ook dat ze financieel onder aan de maat zitten en dreigen failiet te gaan!<

3. fmgoris

fmgoris New Member

Lid geworden:
    15 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo teun of reisleider,
    Corendon, och wees niet zo simpel.
    t.coock heeft de hele reiswereld verpest en niet ?

4. Mustafa Sibatours

Mustafa Sibatours New Member

Lid geworden:
    22 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Reisleider die zo begint over andere touroparators zijn niet zo slim !

5. m.j vis

m.j vis New Member

Lid geworden:
    13 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    corendon is een verschrikking,en kijkt nergens naar alleen ,,,euroos innen
    gauw weg die maatschappij!!
    groetjes mieke!

6. ersin

ersin New Member

Lid geworden:
    17 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal, ik heb 2 keer met corendon mee gevlogen naar alanya en was perfekt hoor beter als onur air......ik werk zelf op schiphol dus raad mensen wel aan met corendon te vliegen..........

7. wouter

wouter New Member

Lid geworden:
    16 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een "low-cost" touroperator als Corendon kan je ook niet dezelfde service verwachten als van een touroperator die soortgelijke diensten voor veel meer geld aanbiedt.

Kunnen jullie een onderbouwen wat er dan zo slecht aan is. Wat zijn echt de problemen die jullie zijn tegengekomen?

8. Hans Maas

Hans Maas New Member

Lid geworden:
    8 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoeft Corendon niet meer. De reden. Tijdens een busreis van Hurgada naar Luxor voor de Nijlcruise zat de gehuurde bus, nou ja bus zeg maar busje vol en de koffers stonden los achterin. Je hoeft je niet af te vragen wat het gevolg van een noodremming of erger nog een ongeluk zouden zijn. Doden!! Reactie van corendon, Ja, het verkeer in Egypte is nu eenmaal anders. . . en dan te bedenken dat tijdens een vliegreis er niets los mag liggen. De volgende reis, naar Turkije, troffen we een racistische host aan die een nederlandse marokkaanse familie als niet nederlanders behandelde . . . het toppunt. Dan maar wat meer betalen en niet meer met corendon.

9. Es van Mar

Es van Mar New Member

Lid geworden:
    4 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verkeer in Egypte is inderdaad anders dan in Nederland. Daar gelden andere wetten en regels dus daar liegt Corendon niet over. was de reis over het algemeen wel goed of is de busreis die ervoor gezorgd heeft dat je zo negatief over corendon denkt? want dat zou heel jammer zijn. egypte vond ik namelijk fantastisch en op wat kleinigheidjes (niet eens de moeite waard om te noemen na zo'n fantastische reis) na vond ik dat corendon de reis goed had geregeld.
    ik weet eigenlijk niet of je corendon als organisatie verantwoordelijk moet houden voor een racistische host?! In nederland zijn er ook genoeg racisten maar dat betekent toch niet dat iedereen racistisch is?!

10. Stoere-annie

Stoere-annie New Member

Lid geworden:
    13 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ERSIN, als je op schiphol hebt gewerkt weet je als geen ander dat je juist niet met Corendon moet vliegen!
    Verder zelf een keer via Corendon een reis geboekt naar Turkije: vliegtuig slechte staat, geen hollands sprekende reisleiding, vertragingen op vliegvelden, overboekingen op andere vliegtuigen (Air redjenetwel) dubbele boekingen hotel! Moet ik nog effe doorgaan....?

11. duchatenier

duchatenier New Member

Lid geworden:
    29 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vlieg al jaren met corendon ik heb nog nooit iets vervelend meegemaakt altijd goed op gevangen altijd een luistend oor corendon is perfect

Deel Deze Pagina