Nederlandse Oplichter(s) in Mendoza

Discussie in 'Argentinië' gestart door Mirthe en Michel, 9 mrt 2008.

1. Hirlande en Sophie

Hirlande en Sophie New Member

Lid geworden:
    22 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben de man ook ontmoet, en gelukkig geen geld gegeven. We hadden geen goed gevoel erover, maar pas later viel alles op zijn plek en herinnerde ik ditzelfde verhaal van een vriendin. Hij vertelde ons dat hij ´s ochtends inderdaad ook bij het busstation beroofd was, om tot rust te komen een biertje had gedronken (toen begonnen we het vreemd te vinden)en daarna op het politiebureau mocht bellen naar de Ambassade die hij niet te pakken kreeg. Of hij nu een paar pesos mocht voor wat eten en misschien voor een hostel. Hij was echt heel overtuigend, vooral ook omdat hij nog zei ons niet lastig te willen vallen en geen slechte dag ermee te willen bezorgen. Lijkt me een beter plan voor hem als hij van acteren een legaal beroep maakt.
    Hij zag er onverzorgt uit, blond bloempotkapsel met erg vettig haar, en hij stonk naar bier. Ik vond hem vatsig en pafferig in het gezicht en hij hij had ook een buikje.

2. vakantie argentinie

vakantie argentinie New Member

Lid geworden:
    6 apr 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze oplichter loopt nu rond in Buenos Aires. Hij noemt zich Jeroen, en komt erg geloofwaardig over. Zou na lange busreis uit Chili in Retiro wat gedronken hebben en daarna beroofd. Lijkt niet heel onwaarschijnlijk, gewoon dom en sneu. Ca 1.90m, blond vlassig haar, baardje, vatsig, stinkt naar alcohol. Zogenaamd militaire dienst in Schaarsbergen gedaan (geboren in 1971), woonachtig nabij Turnhout.
    Ongelooflijk dat we erin zijn getrapt: hij wilde niet een kopje koffie drinken/broodje eten, was niet te overtuigen dat er echt wel een noodnummer voor ambassade is op zondag, we hoefden niet mee naar een hostel. Geen foto gemaakt uiteraard, niet doorgevraagd naar zijn familie/werk/woonplaats....15 euro armer hebben wij een vakantieverhaal erbij, ongelooflijk dat deze kerel het blijkbaar al bijna 10 jaar volhoudt.

3. batraveler

batraveler New Member

Lid geworden:
    19 okt 2016
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina