Nederlandse makelaar in Mallorca

Discussie in 'Mallorca' gestart door Poppink, 25 jun 2008.

1. Poppink

Poppink New Member

Lid geworden:
    25 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het onderzoeken of het nuttig is om een makelaarskantoor op Mallorca te starten, die zich met name op nederlandstalige mensen richt en met een hoge service graad. Hier zitten nogal veel Mallorca kenners en ik zou graag vernemen of dit een goede aanvulling voor het eiland kan zijn ?

Ik wacht uw reacties af !

2. fritz wunderlich

fritz wunderlich New Member

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik op Mallorca was heb ik vele touristen - ook van buiten Nederland - gevraagd naar de belangstelling voor een koophuis op het eiland, voor permanent met de bedoeling er zich tzt te gaan vestigen.
    De uitkomst was voor 99% negatief. Men wil toch de vrije keuze om in diverse landen op vakantie te gaan. Daar komt het aspect van de torenhoge (vraag)prijzen van onroerend goed op een aardige locatie zeker bij kijken.
    Succes met het nemen van een beslissing.
    # Fritz #

3. Edwin Stal

Edwin Stal New Member

Lid geworden:
    29 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Lastig, al eens getest met Balearic-houses.com ...... Misschien na de crisis. Momenteel is het erg duur om de doelgroep te bereiken en rendement laag, verder is er veel concurrentie en de prijzen hoog in vergelijking met het vaste land. Ik denk wel dat er mogelijkheden zijn, maar je zult een financiƫle buffer nodig hebben om te beginnen, voordat het rendeert.

Deel Deze Pagina