Maandje Amerika --> Route Tips gevraagd!

Discussie in 'Verenigde Staten' gestart door Tim Visser, 23 jan 2012.

1. Tim Visser

Tim Visser New Member

Lid geworden:
    23 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen, mijn vriendin en ik gaan in Mei naar Amerika voor 33 dagen. We hebben twee vaste gegevens: van 2 tot 8 mei naar NY en daarna een vlucht naar LA. Tevens vliegen we op 3 juni weer terug vanaf Houston (vanwege familiebezoek).
    Nu hebben we de route ongeveer uitgestippeld, echter komen we tijd tekort :) Tips zijn welkom, want we hebben geen idee wat te schrappen en te korten:

Dit is het schema:

02-05 t/m 08-05: New York
    09-05: LA
    10-05: LA -> San Francisco
    11-05: San Francisco
    12-05: SF -> Yosemite Park
    13-05: Yosemite Park
    14-05: Yosemite Park ('smiddags naar Twin Falls want Yellowstone is te ver in één keer?)
    15-05: Yellowstone
    16-05: Yellowstone
    17-05: Yellowstone
    18-05: Yellowstone --> ?? We willen richting Grand Canyon rijden, iemand ideeën voor leuke tussenstops?)
    19-05: nog onbekend
    20-05: nog onbekend
    21-05: nog onbekend
    22-05: Grand Canyon
    23-05: Grand Canyon --> Vegas
    24-05: Vegas
    25-05: Death Valley
    26-05: Las Vegas
    27-05: Las Vegas --> Austin of Las Vegas --> LA en dan naar Austin (ivm inleveren auto)
    28-05 t/m 03-06: Austin (familie bezoek)

Hebben jullie tips over de afstanden, wat wel en niet te doen, Yellowstone is erg ver, maar waarschijnlijk zeer de moeite waard!

We horen graag van jullie,

Groetjes Yorma en Tim! En erg bedankt alvast!

2. bakkers

bakkers New Member

Lid geworden:
    20 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    toen wij in de grand canyon waren werd het daar van de ene op de andere moment mistig en gril. Dan valt er echt niet veel te zien. Nu op de goede moment kan je er wel een tijdje verblijven maar om er nu 2 dagen voor uit te trekken... Dat lijkt me wat veel

Deel Deze Pagina