ik ben zelf in dubai geweest en het was echt leuk echt volgens mij klopte alles ik weet nu veel meer over dubai ik hou mijn werkstuk over dubai dus hartstikke bedankt
Hallo, Ik ga een werkstuk houden over Dubai. Mijn vader is er ook geweest maar hij heeft niet zo veel info maar wel een paar plaatjes hoe ze dubai opgespoten hebben. Heeft U, wat info? en mag ik ook een nieuwsbrief? Alvast bedankt! Groeten van: Ronald.
ik hou op school mijn werkstuk overubai ik zou het heel fijn vinden als u mij meer informatie zou geven. ik moet het in begin mei af hebben.ik hoop dat dat uw me wat informatie kan geven.
Hallo allemaal dubai is een mooi rustig plek je moet er echt kommen als je er niet ben geweest !!!! xxxx jenifer
Hoi!! Ik moet voor volgende week mijn profielwerkstuk inleveren dat gaat over: De economie van dubai. We hebben enkele deelonderwerpen waarvan we nog niet van één genoeg informatie hebben!! Zou u/jullie mij daarbij kunnen helpen? deelonderwerp is: Hoe zit het met de binnen- en buitenlandse investeringen?
ik hou mijn werkstuk over dubai zou iemand mij daar wat informatie over kunnen geven. Ik zit op de basis school dus niet te moeilijk graag.
ik moet in december een profielwerkstuk inleveren over de economie van dubai en de geschiedenis enz. kunt u mij aub wat info over allerlei onderwerpen geven over dubai
hey!!!!! ik wil meer weten over dubai. ik vind het heel interesant. ik hou mijn spreekbeurt ook daarover!! dag!!!!
jo jij daar. ja jij. ik weet wat jou grooste geheim is!! en dat weet binnenkort ook iedereen. donderdag is jou leven voorbij.!!!! hahaha
ik heb ook niet zoveel info maar ik heb een nader land voor je : Abhu Dabi ik ben .....jaar mijn naam is ....... ik mag het niet zeggen omdat jullie zijn dom deze web is wel leuk maar waarom zoeken jullie niet jullie eigen info over dubai ik weet alleen dat er daar 1,14 miljoen mensen wonen. en nick jij bent echt not cool nick is een gast. en ik ga mijn spr ook over dubai houden. in dubai is het heel warm overal waar je gaat is er erko . als je met een huurauto of met een jeep in de woestijn gaat kan je zinken wand de zand is daar niet zo sterk en als je eenmaal bent gezinkt kan je nooit meer eruit komen. doei
Hallo ik houd mijn spreekbeurt over Dubai. Ik heb niet zo veel info. Ik zou het fijn vinden als iemand mij daar bij kan helpen. Voor maart moet het af zijn. Alvast bedankt! Hoogachtend,Hajar.