kleine campings gezocht in Oostenrijk

Discussie in 'Oostenrijk' gestart door kraan23, 29 jul 2008.

1. kraan23

kraan23 New Member

Lid geworden:
    29 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar gaan we voor het eerst op vakantie in Oostenrijk. Nu zijn we op zoek naar rustige, kleine campings. Wie kan ons tips geven voor goede kleine campings? het maakt niet zoveel uit waar in Oostenrijk.

2. Dorien de Vries

Dorien de Vries New Member

Lid geworden:
    5 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo marieke

camping grübhof in st Martin in Lofer is een hele fijne camping erg gemoedelijke sfeer
    ligt niet zo ver verwijderd van Salzburg ( rechte lijn naar beneden) verder leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving zoals gross glockner
    De campingplaatsen zijn of langs de rivier of gewoon op een veld. je kunt er brood kopen en wat kleine huishoudelijke zaken en er is een restaurant op loopafstand is een supermarkt met warme bakker
    groetjes
    dorien

3. Elisabethbernadette

Elisabethbernadette New Member

Lid geworden:
    16 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Camping Oberdrauburg net op de scheiding van Ost Tirol. Maar 40 grote plaatsen en een prachtig zwembaf erbij. Ca 25 euro per nacht. Geen animatie!!
    Heeft zoover award 2010 gewonnen.
    Ik sta er momenteel echt top!

4. Karin Voets

Karin Voets New Member

Lid geworden:
    29 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    in Karinthië vlak bij de Millstattersee heb je Gauglerhof, fantaschisch camping met super sanitair !
    www.gauglerhof.com

5. Karin van den Oever

Karin van den Oever New Member

Lid geworden:
    23 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Marieke,

Ik lees nu pas je vraag, maar wie weet is dit iets voor volgend jaar. Wij, mijn man Gert en ik, zijn sinds augustus 2008 de gelukkige eigenaren van een appartementenhuis in Ried im Oberinntal. Bij ons in het dorp ligt een heerlijk kleinschalige Camping :Camping Drei Ländereck. Bij ons in het Oberinntal kennen we een zgn summercard, die bijv. gratis entree verschaft tot de Badesee en het Freibad (5 minuten lopen). De kinderen kunnen worden opgehaald met de BIBI express (er is een weekprogramma voor volwassenen en kinderen). Kortom te veel om op te noemen, hopelijk tot ziens in Tirol

Deel Deze Pagina