Kleding inzameling voor weeshuis in Egypte

Discussie in 'Egypte' gestart door Jeannette_saad, 26 okt 2007.

1. Jeannette_saad

Jeannette_saad New Member

Lid geworden:
    26 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal me zelf even voorstellen : mijn naam is Jeannetteben 25 jaar oud en woon al 7 jaar in Cairo /Egypte .

Met een aantal Nederlandse vrouwen woonachtig in heel Egypte ben ik een netwerk begonnen om kleding intezamelen voor weeshuizen in Egypte.

we hebben gekozen om de weeshuizen die vallen onder de stichting TEJE te ondersteunen

Deze weeshuizen hebben de steun heel erg nodig en we willen dan ook graag iedereen die naar Egypte komt vragen om kleding speelgoed etc voor kinderen van 0-10 jaar die ze anders toch weg zouden doen, mee te nemen naar Egypte, zodat het terecht kan komen bij het weeshuizen waar alle kindjes heel erg blij mee zullen zijn.

we hebben een netwerk over heel Egypte waar de spullen naar toe kunnen worden gebrachtin Cairo, luxor en Hurghada en sharm el sheikh en Alexandrie.

Ook hebben wij van verschillende winkels en mensen in Nederland veel kleding speelgoed en knuffels gekregen en zoeken wij mensen die dit mee willen nemen naar Egypte

Alvast bedankt iedereen voor de moeite .
    Voor meer informatie kunnen jullie me altijd mailen!

zie meer over de stichting :

http://www.stichtingteje.nl/

2. linda.schreurs

linda.schreurs New Member

Lid geworden:
    30 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik zou wel wat willen meenemen, ik heb 2 kleinkindjes van 4 en 5 jaar, en heb wel wat kleertjes om mee te brengen.
    wij gaan van 22 november tot 6 december naar titanic resort in hurghada.
    dus laat maar iets weten waar ik iets kan afgeven.
    groetjes, linda

3. theana brouwers

theana brouwers New Member

Lid geworden:
    19 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo dat voor de kleding is dat nog steeds geldig wij komen ook naar egypte maar dat is pas in oktober weer we zijn best bereid om kleding mee te brengen naar sharm el sheikh laat maar weten of dat goed is gr theana

4. Tanja G

Tanja G New Member

Lid geworden:
    22 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jeannette, in de herfstvakantie gaan wij naar Hurghada. Ben jij nog met weeshuizen bezig? Kunnen we iets meenemen? En zou ik een weeshuis kunnen bezoeken? Alvast bedankt, Tanja G

5. mer

mer New Member

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    dag jeannette, ben je nog steeds actief in het verzamelen van kleding en knuffels?

Deel Deze Pagina