Kidsworldclub/Makadi bay ervaringen

Discussie in 'Egypte' gestart door Nancy010, 12 mrt 2012.

1. Nancy010

Nancy010 New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik een vakantie geboekt bij de kidsworldclub. We gaan met 2 volwassenen en mijn dochter van 6 en zoontje van dan 13 maanden naar Makadi bay, hotel Serenity fun city. Mijn vraag aan jullie is, wie heeft er ervaringen met hotels in Egypte van de kidsworldclub en wie is er al wel eens in Makadi bay geweest. Ik begreep dat het hotel nu in Maart haar deuren zal openen, weet iemand of het ook al open is. Ik kijk uit naar jullie reacties! Groetjes!

2. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Nancy,

Wij hebben nog geen ervaring met dit hotel maar op Zoover en Vakantiereiswijzer zijn ze meestal up to date met informatie over alle hotels in Egypte.

http://www.zoover.nl/egypte/egypte/makadi-bay/serenity-fun-city/hotel/forum
    http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/297601/serenity-fun-city/

Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Vriendelijke groet uit Luxor,
    Miriam

3. Nancy010

Nancy010 New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie Miriam! Er staan nog geen recensies op zoover, omdat het deze maand pas open gaat, maar ik hou het zeker goed in de gaten! Weet jij wel iets te vertellen over Makadi Bay?

4. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Nancy,

Makadi Bay is een relatief nieuwe locatie aan de Rode Zee (zo'n 30 km van Hurghada). Hier liggen een aantal grote resorts bij elkaar (de meeste van de Jaz groep) en ieder hotel heeft z'n eigen faciliteiten en strand. Verder vindt je in "het stadje" Medinet Makadi nog een aantal andere winkels, restaurants en een golfbaan. Ik zou met de kids gewoon lekker op het resort blijven, daar vind je alles wat je nodig hebt. Geniet van elkaar, de rust en de zon!

Gr. Miriam

5. Nancy010

Nancy010 New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Miriam,

We hebben er erg veel zin in! Zon hebben we zeker nodig en dat vinden we daar zeker! Ben jij woonachtig in Egypte? Het stadje stelt niet zo heel veel voor begrijp ik, is ook niet erg hoor, met 2 kids zullen we daar niet echt aan shoppen toekomen natuurlijk. In 2005 zijn wij al eens in Hurghada geweest, vonden we echt super! Nu met 2 kids, waaronder een baby zal het een heel andere vakantie worden, maar het zal hopelijk evengoed genieten worden. We hebben wel even getwijfeld of Egypte nu verstandig zou zijn met 2 kinderen, gezien de politieke onrust en ook de hitte in Juli, maar het reisbureau gaf aan dat het aan de kust gewoon rustig is, dat hopen we dan maar!

Groetjes,
    Nancy

6. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Nancy,

Gewoon lekker gaan genieten in Makadi Bay, er is daar zelfs tijdens de revolutie in 2011 niets gebeurd.

Juli is wel warm maar zeker aan het water is het heerlijk vertoeven. De stranden in Makadi Bay lopen heel gelijdelijk af dus zelfs met de kleinste kun je prima het strand op.

Ik woon sinds 2001 in Luxor en ik hoop dat jullie er ook een fijne tijd gaan hebben.

Groet, Miriam

Deel Deze Pagina