Kerst en oud en nieuw vieren: 3 weken Thailand (zuid)

Discussie in 'Thailand' gestart door Masha-R, 25 mei 2014.

1. Masha-R

Masha-R New Member

Lid geworden:
    23 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! Ik ga samen met een vriendin van mij 3 weken naar Thailand, rond kerst en nieuwjaar. Wij gaan voor het eerst backpacken, dus heel spannend! Nu willen wij ons richten op met name de eilanden in het zuiden, en tussen het reizen ook wel ontspannen. Hebben jullie tips? We willen oud en nieuw in ieder geval op de full moon vieren, de rest is open. Hoeveel eilanden zijn te zijn in 3 weken? (Zonder alleen maar aan het reizen te zijn) en welke zijn aan te raden? Ik weet dat het topdrukte is in die periode, maar we hopen ook wel wat rustigere plekje te kunnen vinden, al houden we ook van gezelligheid. Een goede combinatie zoeken we! Must is strand, mooie natuur, een tempel, olifanten, en alle andere bijzonderheden die we daar kiezen zien. Oh ja, we willen heel graag een nacht in een huisje slapen op palen of een huisje op het strand. Tips zijn meer dan welkom!

2. baco101

baco101 New Member

Lid geworden:
    3 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 3 eiland doen in 3 weken lekker relaxed je hebt toch vakantie.

Ik ben zelf noot zo vh vooraf reserveren maar als je naar de fmp rond kerst/ oud en nieuw wil dan zou ik toch maar reserveren want het is dan echt enorm druk.

3. Masha-R

Masha-R New Member

Lid geworden:
    23 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel Baco! Kun jij ons vertellen via welke site we dan het beste kunnen boeken? Is dat via booking.com oid, of zijn er nog speciale backpack websites, waar we de wat goedkopere plekken kunnen boeken? Grt

4. henk@jan.com

henk@jan.com New Member

Lid geworden:
    6 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat overal minimum verblijf 7 nachten is... Is dat gebruikelijk?

5. Masha-R

Masha-R New Member

Lid geworden:
    23 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een vraag van mij haha

6. baco101

baco101 New Member

Lid geworden:
    3 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    rond kerst en oud en nieuw wel helaas op koh phangan.

de gebruikelijke bookingsites.

het probleem is dat er ook nog legio resorts zijn die niet online bereikbaar zijn

Deel Deze Pagina