Karinthi�

Discussie in 'Oostenrijk' gestart door lot.verbeke, 24 sep 2009.

1. lot.verbeke

lot.verbeke New Member

Lid geworden:
    11 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zouden volgende zomer (2010) voor de eerste keer naar Karinthië op vakantie willen gaan. Ik ken Karinthië totaal niet en vroeg me dan ook af welke plaats het interessantste is om naar toe te gaan. We hebben tegen dan kinderen van 6, 5, 3 en 1 jaar oud. Water hadden we toch graag gehad en we gaan ook altijd op camping.

2. christina_v

christina_v New Member

Lid geworden:
    30 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Lot,
    Er zijn veel leuke plaatsen in Karinthie. Als je bij een leuk meertje wilt zitten, en tevens wandelen en uitstapjes met de kinderen, dan zou ik kiezen voor de omgeving van de Millstättersee. Dit ligt bij de Nockberge, een mooi nationaal park. Vanuit hier kunt u dan ook uitstapjes doen naar bijvoorbeeld het waterpark in Malta, de zomerrodelbaan in Afritz of naar het hoofstad van Karinthie; Klagenfurt. Ook leuk voor de kinderen is Bad Klein Kirchheim, dit ligt heel heuvelachtig, heeft 2 thermaalbdaen en staat als heel kindvriendelijk bekend.
    Voor meer informatie stuur eens een mailtje aan het oostenrijks toeristenburo, zij helpen je graag verder: vakantie@austria.info

groetjes Christina

Deel Deze Pagina