individuele reis met kinderen : met auto+chauffeur of busreizen?

Discussie in 'Argentinië' gestart door Iggy, 28 apr 2013.

1. Iggy

Iggy New Member

Lid geworden:
    28 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover na om in juli gedurende 3 weken naar Argentinië te gaan met mijn 2 kinderen van 6jaar.
    Ik wil niets op voorhand vastleggen, en me laten leiden door het moment zelf (weliswaar met een route in mijn hoofd). Het lijkt me het handigst een auto te huren met chauffeur, om zo veilig het land te verkennen.
    Is dit een goed idee om te doen in Argentinië? Of hoe anders kom ik op een redelijk makkelijke manier van de ene plek naar de andere (rekening houdend dat ik 2 kleine kinderen mee heb).

Ook wil ik het graag goedkoop houden. Zijn de campings daar veilig voor een vrouw met 2 kinderen, of is het beter hotelletjes te nemen?

Ik kijk uit naar jullie reacties

2. petertjejong

petertjejong New Member

Lid geworden:
    8 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Iggy!

Ik woon al lange tijd in Argentinië, en de beste manier om je hier veilig, gemakkelijk en goedkoop te verplaatsen in het land is met de bus.

Deze zijn erg comfortabel en sommige bieden zelfs stoelen die helemaal plat kunnen (alsof je in businessclass zit)

Ook is er op dit moment een probleem met de wisselkoersen in Argentinië en is pinnen in Argentinië erg duur, ik raad je dus aan om wat contanten mee te nemen aangezien je dan een stuk voordeliger uit bent!

Mocht je overigens op zoek zijn naar goedkope vliegtickets naar Argentinië: wij bieden kortingen op tickets omdat ze hier in Argentinië in pesos goedkoper zijn!

http://www.virtualjobassistance.nl/zoeken-boeken.html

Deel Deze Pagina