import electronica

Discussie in 'Brazilië' gestart door Lilianoliveira1984@yahoo.com, 29 apr 2008.

1. Lilianoliveira1984@yahoo.com

Lid geworden:
    11 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik wil een Pink Sony PSP bestellen via ebay vanuit japan of US aangezien de electronica hier in brasil belachelijk duur is.

Het item zal ongeveer 200 a 250 dollar inclusief kosten

Nu rest mij de vraag hoeveel importbelasting moet ik betalen?
    en hoe groot is de kans dat ik het item afgeleverd krijg?
    en is er misschien ergens een winkel of site waar ik het product misschien goedkoper kan krijgen?

hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden alvast bedankt!

2. spartelrat

spartelrat New Member

Lid geworden:
    12 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    om te beginnen heb je al een probleem:Die PSP moet dan door de verkoper naar Brazilië gestuurd worden.

Er is geen ebay in Brazilië,wel Mercadolivre...als je op www.ebay.br of www.ebay.com.br klikt..niemand thuis.

Wel staat er een link op ebay naar brazilië..deze;
    http://www.mercadolivre.com.br/?_trksid=p3907.m33&redir=0

Maar verder heeft het geen drol met elkaar te maken.

3. maartent@yahoo.com

maartent@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    26 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen van geimporteerde waren zijn hoog omdat er zo´n 60% importbelasting over wordt geheven.
    Die ga jij dus ook betalen, en helaas niet over het echte aankoopbedrag, maar over een volgens tabellen vastgestelde prijs plus de transportkosten.
    Of en hoeveel er uiteindelijk wordt geheven, valt moeilijk te voorspellen. De Alfandega is nogal eens wat wispelturig.

Je krijgt je pakketje niet thuis, als er betaald moet worden moet je het op het postkantoor afhalen en contant betalen.
    Reken maar rustig op minimaal 4 weken wachten.

4. Lilianoliveira1984@yahoo.com

Lid geworden:
    11 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dat klinkt niet leuk allemaal:S:S

@frank ik zou mijn item via ebay.com bestellen en ik had al op mercadolivre gekeken maar daar zijn de prijzen belachelijk hoog voor die prijs kan ik er in nederland 2 kopen..

en 4 weken wachten wil ik ook niet pff dillema
    en de pink editie is hier brazilie weer moeilijk te verkrijgen dus heb ik inderdaad een probleem..

mocht iemand een oplossing weten hoor ik het graag

5. salseros

salseros New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Let er wel op dat je op een Japanse psp alleen maar games uit japan kunt spelen, dus games die je eventueel in Brazilie zou kopen werken niet!

6. giorgioromano@hotmail.com

Lid geworden:
    29 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg riskant, je loopt inderdaad de kans veel importbelasting te betalen. Zeker als zon bedrijf de bon in de doos erbij stopt.Een mogelijkheid is misschien vanuit Nederland laten komen, op laten sturen door een familielid, in een doos tussen wat 2e handskleding. En op de doos zetten, 2e hands kleding en spelletjes !! Misschien gaat ie er dan doorheen zonder controle. Is denk ik de beste optie, betaal je wel 32 Euro meer voor de doos, maar laat je gelijk wat zakken drop meekomen. Geen kaas anders gaat je doos alsnog open!

7. pjak106

pjak106 New Member

Lid geworden:
    17 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Neee Lilian geen 2e hands kleding!
    mag niet maken ze open moet oorsprongsverklaring bij zitten en dan nog op katoen/kleding hoge belastingen,.
    uit Nederland meegeven aan iemand die op bezoek komt..
    cadeautje klaar.

sucses, keep us informed!

8. spartelrat

spartelrat New Member

Lid geworden:
    12 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Terechte opmerking van Peter,denk dat dat de makkelijkste/goedkoopste/snelste weg is.

9. Lilianoliveira1984@yahoo.com

Lid geworden:
    11 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @peter ik heb inderdaad het geluk dat 13 mei mijn tante en oom uit nederland hier naartoe komen dus word het inderdaad een kadootje vanuit daar en nog goedkoper ook ik ben weer helemaal gelukkig! :D :D :D

nog bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina