Huisvesting

Discussie in 'Sint Maarten' gestart door Lieneke en Natahlie, 3 apr 2007.

1. Lieneke en Natahlie

Lieneke en Natahlie New Member

Lid geworden:
    3 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goedkoop adres voor huisvesting op Sint Maarten? We zijn twee geneeskunde studenten die in de maand July in het ziekenhuis gaan werken, maar het is heel moeilijk om iets betaalbaars te vinden!

Alvast bedankt!

Lieneke en Nathalie

2. Cobie

Cobie New Member

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik informeer even. Is dat goed ? 'k Heb daar vrienden wonen. Ga zelf weer in augustus. Het is er zalig !

3. berber_deboer

berber_deboer New Member

Lid geworden:
    1 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net terug van sint maarten

ik zie dat deze post al redelijk is verouderd, maar voor informatie kun je me altijd mailen.

Berber_deboer@hotmail.com

4. bettybloem@yahoo.com

Lid geworden:
    11 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. hoe zit dat met huisvesting?
    wij zijn opzoek naar goedkoop huisvesting.
    maar is via online erg moeilijk.
    moet daar plaatselijk zijn om zelf rond te neuzen.
    en heb zo op internet rond gekeken, alles is duur!
    wie heeft suggesties?

5. Bas Hoendervangers

Bas Hoendervangers New Member

Lid geworden:
    7 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort ook voor minimaal een jaar naar Sint Maarten. Ga daar aan de slag als fysiotherapeut. Ben dus ook op zoek naar een huis daar. Alle hulp is welkom!

Groeten Bas Hoendervangers

6. Kim Bedrijf

Kim Bedrijf New Member

Lid geworden:
    24 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag,

Vanuit Nederland bemiddel ik voor betrouwbare, nette, betaalbare en veilige woonruimte op sxm.
    De kamers zijn erg geschikt voor bijvoorbeeld studenten of voor mensen die tijdelijk een (werk)vakantie houden op sxm.
    Let op! Ik bemiddel enkel in woonruimte. Niet in werkrelaties / stageplaatsen e.d.
    Voor de bemiddeling zijn voor jou verder geen kosten verbonden.

Er zijn verschillende kamers op verschillende plekken die ik aanbied. Als je de info doorgeeft van welke periode jij graag op sxm wilt verblijven, zal ik informatie verhalen bij de verhuurders wat er in die periode nog vrij is.

De huurprijs kan variëren van de 450 - 550 dollar per maand (afhankelijk in welke kamer je wordt geplaatst). Hierbij zijn de schoonmaakkosten inclusief. Er komt namelijk twee maal per week een huishoudhulp die was/afwas en algemene schoonmaak van het appartement/kamer verzorgt.
    Hou er wel rekening mee dat je een maand borg moet betalen (1e maand huur).

Huisvesting incl: keukenblokje+gerei, balkon of patio, zwembad, WIFI verbinding (gratis)

Voor verdere info of vragen kan je me bereiken:
    wonensxm@hotmail.com
    of: 0657636176 (tijdens kantooruren)

M.vr.gr

7. Kim Bedrijf

Kim Bedrijf New Member

Lid geworden:
    24 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag,

Vanuit Nederland bemiddel ik voor betrouwbare, nette, betaalbare en veilige woonruimte op sxm.
    De kamers zijn erg geschikt voor bijvoorbeeld studenten of voor mensen die tijdelijk een (werk)vakantie houden op sxm.
    Let op! Ik bemiddel enkel in woonruimte. Niet in werkrelaties / stageplaatsen e.d.
    Voor de bemiddeling zijn voor jou verder geen kosten verbonden.

Er zijn verschillende kamers op verschillende plekken die ik aanbied. Als je de info doorgeeft van welke periode jij graag op sxm wilt verblijven, zal ik informatie verhalen bij de verhuurders wat er in die periode nog vrij is.

De huurprijs kan variëren van de 450 - 550 dollar per maand (afhankelijk in welke kamer je wordt geplaatst). Hierbij zijn de schoonmaakkosten inclusief. Er komt namelijk twee maal per week een huishoudhulp die was/afwas en algemene schoonmaak van het appartement/kamer verzorgt.
    Hou er wel rekening mee dat je een maand borg moet betalen (1e maand huur).

Huisvesting incl: keukenblokje+gerei, balkon of patio, zwembad, WIFI verbinding (gratis)

Voor verdere info of vragen kan je me bereiken:
    wonensxm@hotmail.com
    of: 0657636176 (tijdens kantooruren)

M.vr.gr

8. soesen_sus

soesen_sus New Member

Lid geworden:
    28 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn 2 geneeskunde studenten die augustus a.s. naar Sint Maarten komen. Het is ons nog niet gelukt om betaalbare huisvesting te vinden. Heeft iemand tips voor ons?

Gr Susan en Arinda

9. Michele Korteweg

Michele Korteweg New Member

Lid geworden:
    17 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Susan en Arinda,
    nog steeds op zoek naar woonruimte? Wellicht zoek je iets voor jezelf, maar als je het niet erg bent om met 2 anderen een ruimte te delen dan weet ik wel wat! Het is in Cole Bay, Almond Grove en een getrouwd local stel heeft enkele kamers beschikbaar, waaronder 1 gedeelde kamer. Ik heb daar zelf al eens gezeten voor een stage en keer in oktober terug voor werk. Ik zal daar dan ook weer de eerste paar maanden verblijven totdat ik iets anders vind. De prijs bedraagt rond de $600 p.p. maar is all inclusive, incl internet en schoonmaakster 2x per week. Er is een gedeelde keuken, balkon en badkamer, maar in totaal maar met 4 mensen, allemaal jongeren. De eigenaars wonen beneden, maar heb je helemaal geen last van. Het is misschien wat prijzig maar je krijgt wel waar voor je geld. Laat het me weten als jullie nog geïnteresseerd zijn michele_korteweg@hotmail.com

10. aliekereimert

aliekereimert New Member

Lid geworden:
    29 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn twee pabo studenten en zijn van 23 januari t/m 22 april 2011 op st Maarten en zijn nog op zoek naar goede veilige huisvesting. Heeft iemand tips/ideeën?

Groetjes Luka en Alieke

11. marlinyard

marlinyard New Member

Lid geworden:
    10 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    VOOR HUURDERS: Opzoek naar woonruimte op St. Maarten en of Cariben?

Schrijf je dan GRATIS in op www.CaribHousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders. Daarnaast kunnen leden per email en SMS op de hoogte gesteld worden op beschikbare woonruimte. En zo bieden we meer faciliteiten aan voor zowel huurders als verhuurders.

VOOR VERHUURDERS:

We zoeken Caribisch gevestigde verhuurders (Landlords, Huiseigenaren, Makelaars etc) om beschikbaare woonruimte op www.caribhousing.com aan te bieden.
    Wij vragen geen bemiddelingskosten waardoor Verhuurders/Huiseigenaren gratis hun accommodaties kunnen promoten. Hierdoor krijgt verhuurders gratis toegang tot onze huurdersdatabase waaruit potentiele kandidaten benaderd kunnen worden.

SAMENWERKING - VOOR IEDEREEN - AFFILIATE PROGRAM

Wij bieden ook een affiliate programma (5% -20% commissie) aan een ieder die met ons samen wilt werken en eventueel CaribHousing.com zou willen promoten.
    Meer informatie hierover surf: http://www.caribhousing.com/general/affiliates

Deel Deze Pagina